زاکانی: عملیات نیروهای مسلح برای تنبیه صهیونیست‌ها کار بسیار بزرگ و شاهکار عظیمی بود-راهبرد معاصر
محمدصدر:نمی‌دانم کاندیدا ‌می‌شوم یا نه/خاتمی گفت ثبت‌نام کنم وزیر کشور عراق با سرلشکر باقری دیدار کرد تاکید مخبر بر حمایت از بازار بورس و درخواست از وزیر اقتصاد علت مغایرت آرای هیئت رئیسه پس از بازشماری چه بود؟ آغاز عملیات اجرایی 200 هزار واحد مسکونی در تهران+ جزئیات مصوبات هیأت دولت برای حذف سختگیری‌های صدور مجوزهای کسب و کار سرلشکر سلامی: شهید موسوی یکی از شخصیت‌های درخشان و برجسته سپاه بود برگزاری مراسم ختم مادر سیدحسن نصرالله از سوی رهبر انقلاب قدر؛ اولین موشک بالستیک ضدکشتی ایران در اختیار انصارالله یمن واکنش زاکانی به احتمال کاندیداتوری‌ ریاست جمهوری اسماعیلی: دولت بنای معرفی نامزد در انتخابات ندارد ضرغامی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شود؟ علی باقری: فعالیت‌های هسته‌ای زیر نظر شورای عالی امنیت ملی است واکنش مخبر درباره ثبت‌نام در انتخابات در انتخابات ریاست جمهوری صرفاً با کارت ملی و شناسنامه می‌توان رأی داد

زاکانی: عملیات نیروهای مسلح برای تنبیه صهیونیست‌ها کار بسیار بزرگ و شاهکار عظیمی بود

شهردار تهران با اشاره به عملیات «وعده صادق» گفت: اقدام صورت گرفته از سوی نیروهای مسلح کار بسیار بزرگ و شاهکاری عظیم بود که بحمدالله در موضوع پهپادی و موشکی انجام شد که جا دارد به همه نیروهای مسلح تبریک بگوییم.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 22
کد خبر: ۲۳۷۳۰۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ علیرضا زاکانی شهردار تهران با اشاره به حمله تنبیهی نیروهای مسلح کشورمان علیه مواضع رژیم صهیونیستی گفت: قبل‌ و بعد از حمله جمهوری اسلامی ایران و ظهور و بروز اقتدار اساسی نیروهای مسلح ایران اسلامی در مواجهه با جنایت‌کاری‌های اسرائیل، ما 2 وضعیت جدید را در عرصه منطقه و آثار آن در عرصه جهان می‌بینیم.


وی اضافه کرد: اقدام صورت گرفته از سوی نیروهای مسلح کار بسیار بزرگ و شاهکاری عظیم بود که بحمدالله در موضوع پهپادی و موشکی انجام شد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسئولیت‌های این مأموریت را پذیرفت که جا دارد به سپاه و ارتش و همه نیروهای مسلح تبریک بگوییم.


زاکانی در توضیح وضعیت جدید ایجاد شده تصریح کرد: با تعرض اسرائیل و جنایتی که انجام داد و استمرار جنایت‌های شش ماهه گذشته این رژیم، یک اجماع جهانی علیه این عنصر غاصب شکل‌گرفت.


وی اضافه کرد: با عنایت به این اجماع جهانی و اتکایی که صورت گرفت، دست برتر ایران در پاسخ‌دهی و صیانت از استقلال کشور و صیانت از عزت و آبروی ملت شریف ایران شرایطی را فراهم کرد که نیروهای مسلح با اقتدار این عملیات را انجام دادند که جا دارد از نیروهای مسلح کشورمان تقدیر کنیم./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده