قالیباف: اولین‌بار است جداول بودجه به صحن می‌آید-راهبرد معاصر
سردار سلیمانی: «بسیج» باید به روابط عمومی مردمی تبدیل شود دستور مخبر به وزیر صمت برای ساماندهی سامانه‌های متعدد حوزه تجارت حسینی‌پور انتصابش در معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور را تایید کرد معاون وزیر دفاع: اجزای مختلف پهپادهای ساخت ایران بومی هستند دستور رئیس جمهور برای رفع موانع تامین مالی بخش تولید بهادری‌جهرمی: دولت اولین برخوردکننده با پرونده چای دبش بود زمان اجرایی شدن مصوبه تعطیلی شنبه‌ها آیت الله رئیسی: ایستادگی ملت فلسطین نیازمند روایت صحیح و هنرمندانه است توضیحات وحیدی درباره یک اظهارنظر انتخاباتی اسلامی:‌ تنها دو مسئله بین ایران و آژانس باقی‌مانده است اصلاح آیین نامه رفع تعهدات ارزی صادر کنندگان تصویب شد غیبت قالیباف در مجلس به علت بیماری مستمری این مددجویان بهزیستی پرداخت می‌شود+ جزئیات رحیم صفوی: همه ما وظیفه داریم صدای مظلومان جهان باشیم وزیر کار: برای اولین‌بار نرخ بیکاری بعد از ۴ دهه به ۷ درصد رسید

قالیباف: اولین‌بار است جداول بودجه به صحن می‌آید

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در ۴۴ سال گذشته اولین‌بار در تاریخ مجلس است که تک‌تک جداول بودجه به صحن علنی می‌آید؛ این دستاورد بزرگ مجلس یازدهم است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۲۳۸۲۳۲

به گزارش راهبرد معاصر؛  محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(یک‌شنبه، ۹ اردیبهشت)مجلس، گفت: در ۴۴ سال گذشته اولین‌بار در تاریخ مجلس است که تک‌تک جداول بودجه به صحن علنی می‌آید؛ این دستاورد بزرگ مجلس یازدهم است.


وی افزود: آیین‌نامۀ مادۀ ۱۸۲ را مجلس تصویب کرده. هیچ‌وقت تک‌تک نمایندگان نمی‌دیدند چه جداولی تصویب می‌شود. سال‌های قبل، تلفیق این کار را انجام می‌داد. برای اولین بار در تاریخ مجلس شورای اسلامی، مجلس یازدهم جداول را به صحن علنی آورده و به رأی گذاشته است.


رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برخی از دوستان نیز با این اقدام که جداول در صحن بررسی شود مخالف‌اند و در‌حال‌حاضر پیشنهاد اصلاح آن را داده‌اند. بنابراین از واژۀ غیرشفاف استفاده نکنید./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده