دستور مخبر درباره حل مشکلات سیل‌زدگان خراسان رضوی-راهبرد معاصر
محمدصدر:نمی‌دانم کاندیدا ‌می‌شوم یا نه/خاتمی گفت ثبت‌نام کنم وزیر کشور عراق با سرلشکر باقری دیدار کرد تاکید مخبر بر حمایت از بازار بورس و درخواست از وزیر اقتصاد علت مغایرت آرای هیئت رئیسه پس از بازشماری چه بود؟ آغاز عملیات اجرایی 200 هزار واحد مسکونی در تهران+ جزئیات مصوبات هیأت دولت برای حذف سختگیری‌های صدور مجوزهای کسب و کار سرلشکر سلامی: شهید موسوی یکی از شخصیت‌های درخشان و برجسته سپاه بود برگزاری مراسم ختم مادر سیدحسن نصرالله از سوی رهبر انقلاب قدر؛ اولین موشک بالستیک ضدکشتی ایران در اختیار انصارالله یمن واکنش زاکانی به احتمال کاندیداتوری‌ ریاست جمهوری اسماعیلی: دولت بنای معرفی نامزد در انتخابات ندارد ضرغامی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شود؟ علی باقری: فعالیت‌های هسته‌ای زیر نظر شورای عالی امنیت ملی است واکنش مخبر درباره ثبت‌نام در انتخابات در انتخابات ریاست جمهوری صرفاً با کارت ملی و شناسنامه می‌توان رأی داد

دستور مخبر درباره حل مشکلات سیل‌زدگان خراسان رضوی

در پی سیل امروز در مشهد و خراسان رضوی، معاون اول رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با استاندار این استان آخرین وضعیت این حادثه را بررسی و بر بسیج همه جانبه امکانات و دستگاه های اجرایی و امدادرسان برای کمک به آسیب دیدگان تاکید کرد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 15
کد خبر: ۲۴۰۹۹۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ مخبر عصر امروز در این ارتباط تلفنی با اشاره به سیل شهر مشهد، فریمان و چند شهرستان دیگر خراسان رضوی ضمن اظهار تاسف از جان باختن تنی چند از هموطنان، ارزیابی دقیق مناطق سیل‌زده و بسیج  امکانات لازم جهت امدادرسانی و اسکان اضطراری برخی حادثه دیدگان را ضروری دانست و از مسئولان اجرایی استان خواست نیازهای ضروری جهت پشتیبانی و رفع کمبودهای احتمالی را هرچه زودتر گزارش کنند.
وی با توجه به پیش‌بینی‌های جدید برای بارش در روزهای آینده، آمادگی همه دستگاه های اجرایی و امدادی شهر مشهد و سایر شهرستان های خراسان رضوی را خواستار شد و بر اطلاع رسانی به موقع به برخی روستاهای در معرض خطر و پیشگیری از هرگونه تلفات جانی دیگر تاکید کرد.  
معاون اول رئیس‌جمهور همچنین ارزیابی سریع خسارات به ابنیه شهری و اموال شخصی شهروندان را پس از بازگشت به حالت عادی ضروری دانست تا هیات دولت جهت جبران خسارات وارده به زیرساخت ها و اموال مردم اعتبارات لازم را تصویب کند.
گفتنی است در این تماس یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی از وضعیت 48 ساعته اخیر و شرایط وقوع سیل در مشهد و چند شهرستان دیگر گزارشی ارائه و از آمادگی همه جانبه استان برای حوادث مشابه خبر داد./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده