برادرکُشی بخاطر یک فلش مموری

برادرکُشی بخاطر یک فلش مموری

متهم ضمن اعتراف به قتل گفت:با برادرم از قبل دچار اختلاف بودم اما شب حادثه یک فلش را به ماهواره زدم تا فیلم تاج و تخت را ضبط کنم اما بعد از چند ساعت فهمیدم فلش درپشت سیستم ماهواره نیست.