کرایه مترو و اتوبوس تندرو در تهران اعلام شد / ۲۵ درصد افزایش از ۱۵ اردیبهشت

کرایه مترو و اتوبوس تندرو در تهران اعلام شد / ۲۵ درصد افزایش از ۱۵ اردیبهشت

 رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر تهران با اشاره به تصویب افزایش ۲۵ درصدی کرایه مترو و اتوبوس‌های تندرو، این تصمیم را حداقلی و در راستای حمایت از شهروندان عنوان کرد و از تداوم رایگان بودن خدمات حمل‌ونقل عمومی تا ۱۵ اردیبهشت خبر داد.