ویدیو| وزیر خارجه: ایران توافق جدید فنی با آژانس هسته‌ای امضا کرد

ویدیو| وزیر خارجه: ایران توافق جدید فنی با آژانس هسته‌ای امضا کرد

وزیر امور خارجه: همان‌طور که اشاره شد، ایران توافق جدیدی با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره همکاری‌های فنی امضا کرده است. این اقدام به دلیل تغییرات میدانی و تهدیدات امنیتی، از جمله حمله به تاسیسات هسته‌ای، لازم بود؛ چرا که همکاری سابق دیگر قابل ادامه نبود.