معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه گفت: از چابهار تا ماهشهر را قبرستان متجاوزان آمریکایی خواهیم کرد.
روابط عمومی نیروی دریایی سپاه در اطلاعیهای با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۲۵ فروند کشتی اعم از نفتکش، کانتینربر و سایر کشتیهای تجاری پس از کسب مجوز با هماهنگی و تامین امنیت نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز عبور کردند، هشدار داد: کنترل هوشمند تنگه هرمز با اقتدار در حال انجام است و هرگونه تجاوز با ضربات کوبنده پاسخ داده خواهد شد.
سپاه پاسداران از انهدام پهپاد MQ۹ و رهگیری جنگنده F-۳۵ آمریکایی خبر داد.
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: حملات ایران در صورت ورود منطقه به دور دیگری از جنگ فراتر از مرزهای منطقه خواهد رفت و بسیار شدیدتر، سنگینتر، خشونتآمیزتر و قوی تر از دو جنگ قبلی خواهد بود.
پدافند هوایی کشورمان در سواحل جزایر خلیج فارس یک پهپاد دشمن را سرنگون کرده است.
گزارشهای مردمی حاکی از فعال شدن پدافند در جزیره قشم است.