به گزارش راهبرد معاصر، فولاد خوزستان بار دیگر نتوانست از تک گل ارزشمند خود محافظت کند و به تساوی برابر رقیب رضایت داد تا شانس صعودش را در دیدارهای آتی دنبال کند. یکی از نفرات باتجربه این تیم در این تورنمنت فرشاد احمدزاده است که در یک سال اخیر توانسته نمایشی قابل اعتنا در لیگ داخلی برای فولاد از خود به جا بگذارد.


هافبک اسبق پرسپولیس در شرایطی پنجمین تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کند که پیش از این با پیراهن تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در این رقابت حضور داشت. فرشاد احمدزاده با پیراهن پرسپولیس برابر الوصل امارات گل زده و دو گل نیز با پیراهن تراکتور برابر تیم‌های العین و شباب الاهلی امارات به نام خود ثبت کرده است.


جواد نکونام در مسیر دستیابی به امتیاز صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها امید زیادی به گلزنی و موفقیت این هافبک تکنیکی و گلزن دوخته و باید دید احمدزاده قادر خواهد بود در سه دیدار حساس باقیمانده برای شاگردان جواد نکونام نیز گل بزند و تجربه گلزنی با پیراهن هر سه تیمی که در این رقابت‌ها حضور داشته را به نام خود کند یا خیر. اتفاقی که در صورت رقم خوردن می‌تواند یک رکورد ویژه نیز برای یک بازیکن ایرانی در این رقابت‌ها محسوب شود./ورزش سه