هاشمی: باید برای حضور موفق تیم ملی فوتبال در جام ملت های آسیا کمک کنیم-راهبرد معاصر

هاشمی: باید برای حضور موفق تیم ملی فوتبال در جام ملت های آسیا کمک کنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: وظیفه داریم برای موفقیت تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا کمک کنیم.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۲ - ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - 2023 September 23
کد خبر: ۲۰۵۲۹۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ کیومرث هاشمی در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی جوجیتسو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از روزی که مشغول به کار شدیم یکی از برنامه‌های ما حضور در اردوهای تیم های ملی اعزامی به بازی های آسیایی در رشته های مختلف بود. تقریبا آخرین بازدید های ماست که صورت می‌گیرد که برای خداقوت به ملی پوشان و کادرفنی است که برای حضور در این رقابت ها آماده می شوند. تیم دو نفره به آسیا اعزام می شوند که امیدوارم نماینده شایسته ای برای کشورمان باشند و با دست پر هم برگردند.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص دیدار با مهدی تاج و امیر قلعه نویی رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی کشورمان اظهار داشت: فوتبال هم یکی دیگر از رشته های ورزشی است که به موازات سایر رشته ها با مسئولان این رشته هم نشست هایی برگزار می‌کنیم. جهت آماده سازی تیم ملی، گزارشی از آخرین روند آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام ملت های آسیا و مقدماتی جام جهانی ارایه شد.

هاشمی درمورد حمایت از تیم ملی فوتبال برای حضور در جام ملت های آسیا گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان سال های سال هاست که از قهرمانی در جام ملتهای آسیا دور بوده است و تمام همت و تلاش مجموعه فدراسیون این است که با انجام بازی های خوب و پشتیبانی که انجام می شود موفق باشند در این دوره. ما هم به سهم خودمان موظف به حمایت از تیم‌های ملی فوتبال کشورمان هستیم، همانطور که در سایر رشته های ورزشی کشور این کار را می‌کنیم. تیم ملی بزرگسال هم نماد مجموعه فوتبال کشور است که ما به سهم خودمان حمایت می‌کنیم و وظیفه داریم که کمک کنیم برای حضور موفق تیم ملی در جام ملت‌های آسیا./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار