سیلی محکم فرشتگان بر صورت نتانیاهو/بحران کم آبی ایران به سیل تبدیل شد+فیلم-راهبرد معاصر
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 April 25
کد خبر: ۹۴۲۰

سیلی محکم فرشتگان بر صورت نتانیاهو/بحران کم آبی ایران به سیل تبدیل شد+فیلم

چندی پیش نتانیاهو با انتشار یک پیام ویدیویی گفت برای کمک به مردم ایران جهت حل بحران کم آبی آماده است اما انگار فرشتگان پس از شنیدن ادعای عجیب نتانیاهو سیلی سختی به او زدند.

به گزارش راهبرد معاصر ، شیخ شفیق جرادی از علمای مشهور لبنان، عضو شورای مركزی حزب الله و رئیس پژوهش‌های دینی-فلسفی این کشور، در یک پیام ویدئویی ادعای نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر کمک به ایران جهت حل بحران کم آبی را به سخره گرفت. ماجرای این ادعا به مدتی قبل بازمی‌گردد که نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار یک پیام ویدیویی گفت برای کمک به مردم ایران جهت حل بحران کم آبی آماده است. او در حالی این ادعا را مطرح کرد که فلسطینی‌های ساکن نوار غزه به دلیل تصرف منابع آبی‌شان از سوی رژیم صهیونیستی از کمبود آب رنج می‌بردند. نتانیاهو همچنین گفته بود: یک وب‌سایت ویژه به زبان فارسی ایجاد کرده‌ایم که مختص پروژه‌های مربوط به مدیریت منابع آب و دیگر مسائل همچون آبیاری است تا ایرانیان بتوانند از آن برای غلبه بر بحران کنونی آب در ایران بهره ببرند.

 

اکنون ویدئویی از سخنرانی روحانی مشهور لبنانی منتشر شده که ادعاهای مضحک نخست وزیر پرحاشیه رژیم صهیونیستی را مورد بررسی قرار می‌دهد:

ارسال نظر