اعمال مدرک سوم فرهنگیان قانونی است-راهبرد معاصر
زمان خداحافظی دیوید تیلور مشخص شد! سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد: جزئیات برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید سردار نیلفروشان بیانیه مهم حزب‌الله درباره مرحله جدید مقابله با رژیم صهیونیستی: منتظر روز‌های آینده باشید عکس | واکنش صاحب خانه‌ای که یحیی السنوار در آن به شهادت رسید عراقچی در بدو ورود به ترکیه: اکنون در منطقه درک مشترکی وجود دارد | مسائل باید مسالمت‌آمیز حل شود کشف غار ماقبل تاریخ در گیلان ناترازی مسکن به ۷ میلیون واحد رسید وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست محسن رضایی: ایران به دنبال جنگ نیست قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳/ سقف مقاومتی سکه شکست خطیب زاده: ما برنامه نظامی هسته‌ای را دنبال نمی‌کنیم | خویشتن داری در برابر اسرائیل دیگر کارساز نیست ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق بهترین بازیکنان تاریخ از نگاه مارکا | مسی در پله اول؛ مارادونا پنجم وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در استان گلستان ثبت ۲ شکایت جواد نکونام از استقلال + جزئیات

اعمال مدرک سوم فرهنگیان قانونی است

به گفته رئیس کمیته امور اجتماعی و فرهنگی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس براساس بررسی این کمیته پاسخ به استفساریه‌ای در خصوص اعمال مدرک سوم فرهنگیان، بله تشخیص داده شد و باید قانون اجرایی شود.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۵ - ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 12
کد خبر: ۱۱۳۳۲۷

به گزارش راهبرد معاصر جبار کوچکی‌نژاد ارم ساداتی رئیس کمیته امور اجتماعی و فرهنگی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در تشریح نشست این کمیته گفت: طرح‌های استفساریه بند(و) تبصره(۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور و استفساریه بند(ز) تبصره(۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور در نشست این کمیته بررسی شد.

وی ادامه داد: طرح‌ استفساریه بند(و) تبصره(۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور سوالی را در خصوص اعمال مدرک تحصیلی سوم معلمان مطرح کرده بود که بعد از بررسی پاسخ کمیته به این سوال، بله تشخیص داده شد و باید قانون در خصوص این فرهنگیان اجرایی شود، تعداد این فرهنگیان نیز محدود و در حدود 400 نفر می‌شود.

کوچکی‌نژاد تصریح کرد: استفساریه بند(ز) تبصره(۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور نیز سوالی را مطرح کرده بود مبنی براینکه آیا حق‌التدریسی های جامانده قبل از سال 92 می‌توانند شامل اجرای طرح مهرآفرین و قرآنی‌ها که برای اجرا و تبدیل وضعیت 50 میلیارد تومان قرار داده شده، شوند که در این استفساریه سال را به اشتباه نوشته‌ بودند و طبق قانون سال 91 مطرح است. بنابراین در صورت اصلاح عدد سال، پاسخ کمیته به آن بله خواهد بود.

رئیس کمیته امور اجتماعی و فرهنگی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: گزارش این دو استفساریه برای صحن کمیسیون ارائه خواهد شد تا بعد از تصویب به صحن علنی مجلس ارسال شود./خانه ملت

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار