جزئیات نشست کمیسیون امنیت ملی با حضور وزیر اطلاعات-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

جزئیات نشست کمیسیون امنیت ملی با حضور وزیر اطلاعات

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی جزئیاتی از نشست امروز کمیسیون متبوعش با حجت‌الاسلام خطیب بیان کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۳ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 August 15
کد خبر: ۱۴۷۰۲۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون متبوعش، گفت: امروز حجت الاسلام  خطیب، وزیر اطلاعات و معاونانش با موضوع بررسی مسائل مرتبط با حوزه امنیت و ضدجاسوسی در کمیسیون امنیت ملی مجلس حضور پیدا کردند.

وی افزود: در این جلسه، وزیر اطلاعات گزارش مفصلی از اقدامات این دستگاه در یک ساله گذشته در مواجهه با تهدیدات و توسعه امنیت کشور ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی، گفت: بر اساس گزارش ارایه شده، در این دوره رویکرد وزارت اطلاعات افزایش هماهنگی جامعه اطلاعاتی بوده و با اشراف وزارت اطلاعات ضربات دقیقی به جریانات ضد انقلاب و وایسته به رژیم صهیونیستی وارد شده است.

عمویی خاطرنشان کرد: همچنین بیان شد که وزارت اطلاعات در یک سال گذشته در مواجهه با تهدیدات تروریسم تکفیری اقدامات موثری صورت داده است. علیرغم برخی تلاش‌های تکفیری‌ها برای اخلال امنیتی در ایام عزاداری محرم، اشراف وزارت اطلاعات، منجر به برگزاری مراسم‌های محرم در کمال امنیت و آرامش شد.

وی با بیان اینکه وزارت اطلاعات با اشراف کامل، تهدیدات مختلفی از جانب جریانات ضدانقلاب و رژیم صهیونیستی را خنثی کرده است، گفت: به گفته مسئولان وزارت اطلاعات، تامین امنیت اقتصادی نیز از اولویت‌های کاری این وزارت خانه در دوره جاری است./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار