با حکم رییس جمهور، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان منصوب شد/ امین مقومی کیست؟ پیش بینی قیمت طلا و سکه دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۴ / بازار طلا عقب‌نشینی کرد؟ جزئیات ورود خودرو‌های مناطق آزاد به سرزمین اصلی و دریافت پلاک ملی اعلام شد وزیر کشاورزی: در تامین کالا‌های اساسی هیچ تنش و مشکلی وجود ندارد سد‌های کشور ۴۲ درصد آب دارند/ ارتفاع کل ریزش‌های جوی نسبت به میانگین دوره‌های مشابه، ۴۰ درصد افت داشته حذف یارانه نقدی این سه دهک تا شهریور قطعی شد + جزئیات  سقف جدید بیمه‌نامه‌های بزرگ اعلام شد جزئیات قرعه‌کشی فروش خودرو‌های وارداتی/ ثبت درخواست ۹۵ هزار نفر برای ۱۰ هزار خودرو قیمت انواع برنج در میادین و بازار‌های میوه و تره بار اعلام شد پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۴ معتمدیان: تبعیض منطقه‌ای در قطعی برق وجود ندارد / افزایش ساعات قطعی برق خارج از برنامه به علت فشار به شبکه برق است ازسرگیری پرواز‌های منظم باکو–تهران از اول سپتامبر رئیس کمیسیون عمران مجلس: خط انتقال آب طالقان مهرماه به تهران و البرز می‌رسد پیش‌بینی قیمت طلا و سکه فردا پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۴ / بازار طلا همچنان تحت تاثیر دلار طرح جدید فروش اقساطی خودرو ریسپکت مرداد ۱۴۰۴ + شرایط فروش

شگرد مدیران خودرو برای افزایش قیمت با طرح‌های فروش تبلیغاتی

این روزها آگهی‌های فروش شرکت مدیران خودرو در فضای مجازی فراوان دیده می‌شود اما وقتی خریدار با شرکت تماس می گیرد مسئولان فروش اعلام می‌کنند این آگهی های فروش که به مناسبت دهه فجر اعلام شده فقط جنبه تبلیغاتی داشته و خبری از فروش خودرو نیست.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 08
کد خبر: ۱۷۲۳۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، معاملات در بازار خودرو به صفر رسیده و خبری از رونق خرید و فروش نیست. از یک طرف خودروسازان داخلی مدام بر طبل افزایش قیمت ها می‌کوبند و از طرف دیگر دولت نیز هیچ راهکاری برای فروش خودروی به مردم ندارد و هر روز طرح های فروش با مشکلات متعددی روبرو می شود که در نهایت مصرف کننده نهایی امکان خرید محصول مورد نیاز خود را پیدا نمی کند.

 

در این شرایط برنده اصلی بازار خودروسازان چینی هستند که در قالب طرح های مختلف محصولات خود را با قیمت های بسیار بالا به فروش می رسانند. اما نکته جالب اینجاست برخی از این شرکت ها با اعلام آگهی های فروش صوری فقط در صدد افزایش تقاضا و در کنار آن افزایش قیمت محصولات خود هستند که همین امر این سوال را مطرح می کند که مگر در فروش خودروهای چینی نظارتی وجود ندارد که شرکت به صورت خودسرانه طرح های فروشی اعلام می‌کند و خبری از فروش کالا نیست. از آن طرف یک ماه بعد به بهانه افزایش قیمت دلار تغییرات قیمتی را در خودروها اجرایی می کنند.

 

سازمان حمایت در این شرایط چه وظیفه ای دارد؟ مگر می توان بازار را دو دستی در اختیار خودروهای چینی قرار داد؟ خودروهایی که مصرف کننده را در نهایت برای تعمیر و خرید قطعه سرگردان می‌کنند.

 

این روزها آگهی‌های فروش شرکت مدیران خودرو در فضای مجازی فراوان دیده می‌شود اما وقتی خریدار با شرکت تماس می گیرد تا بتواند محصول را خریداری کند مسئولان فروش اعلام می‌کنند این آگهی های فروش که به مناسبت دهه فجر اعلام شده فقط جنبه تبلیغاتی داشته و خبری از خودرو نیست.

 

چطور می توان طرح فروشی که خبری از خودرو نیست را رسانه ای کرد! چرا سازمان حمایت در این طرح های فروش سکوت کرده و می گذارد حقوق مصرف کنندگان مورد تضییع قرار گیرد. این موضوع فقط یک شگرد برای افزایش تقاضا و در نهایت افزایش قیمت محصولات در ماه های آینده است./ تسنیم

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
0
0
کاملا موئافقم
آخرین اخبار