یورو ۲۰۲۴/ بازگشت ناگهانی ستاره به لندن-راهبرد معاصر

یورو ۲۰۲۴/ بازگشت ناگهانی ستاره به لندن

 ستاره تیم ملی فوتبال انگلیس به دلیل مشکل خانوادگی اردوی سه‌شیرها را در یورو ۲۰۲۴ ترک کرد و به انگلیس بازگشت!
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۸ - ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۲۴۷۲۱۸

به گزارش راهبرد معاصر؛تیم ملی انگلیس در حالی با کسب ۲ مساوی و تنها یک برد و کسب ۵ امتیاز، راهی مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ شده که عملکرد شاگردان گرت ساوت‌گیت رضایت‌بخش نبوده است.

در شرایطی که نمایش انگلیس انتظارات هواداران سه‌شیرها را برآورده نکرده است، خروج ناگهانی فیل فودن، ستاره این تیم از اردوی سه‌شیرها به نظر می‌رسد مشکلات این تیم را بیشتر از قبل خواهد کرد.

به گفته مقامات تیم ملی انگلیس، فودن به دلیل یک موضوع فوری خانوادگی، اردوی این تیم را در آلمان ترک کرده و به انگلیس بازگشته است. فودن با مجوز کادر فنی انگلیس روز چهارشنبه کمپ تمرینی سه شیرها را ترک کرد. اتحادیه فوتبال انگلیس (FA) خروج ستاره منچسترسیتی از اردوی سه شیرها را تایید و در بیانیه‌ای اعلام کرد: او به طور موقت اردوی انگلیس را ترک کرد و برای یک موضوع فوری خانوادگی به انگلیس بازگشت.

هنوز مشخص نیست که فودن برای رسیدگی به چه مشکلی به انگلیس بازگشته است و پیوستن دوباره‌اش به اردوی این تیم در آلمان نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

کادر فنی انگلیس منتظر جزئیات بیشتر در مورد وضعیت فودن خواهد بود. آنها خود را برای مرحله حذفی یورو ۲۰۲۴ آماده می‌کنند. شاگردان ساوت‌گیت در این مرحله ۱۰ تیر به با هلند یا تیم سوم گروه E روبه‌رو خواهند شد./ایرنا

کلمات کلیدی: یورو 2024
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده