یورو ۲۰۲۴/پیروزی سوئیس مقابل مجارستان-راهبرد معاصر

یورو ۲۰۲۴/پیروزی سوئیس مقابل مجارستان

دومین دیدار یورو ۲۰۲۴ با بُرد ارزشمند سوئیس برابر مجارستان به پایان رسید تا آنها به همراه آلمان ۳ امتیازی شوند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۵ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 15
کد خبر: ۲۴۵۵۱۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ در ادامه رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ و از گروه A این مسابقات از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه تیم‌های مجارستان و سوئیس در کلن رو در روی هم به میدان رفتند. شاگردان مورات یاکین در سوئیس بعد از بُرد ۵ بر یک آلمان برابر اسکاتلند در بازی افتتاحیه این رقابت‌ها، در صدد بودند تا با کسب ۳ امتیاز این بازی، خود را در کنار آلمان مدعی قرار دهند تا شانس صعود به مرحله بعدی را داشته باشند.

کوادو دواه در دقیقه ۱۲ نخستین گل بازی را به ثمر رساند. هرچند کمک داور این بازی صحنه گل را آفساید اعلام کرد اما بعد از بررسی تصاویر با کمک فناوری کمک‌داور ویدئویی(VAR) این گل صحیح اعلام شد تا بازی یک بر صفر شود. در ادامه و در دقیقه ۴۵ ضربه فنی میشل ابیشر دور از دستان پیتر گیلاشی وارد دروازه مجارستان شد تا نیمه نخست این دیدار با برتری ۲ بر صفر شاگردان یاکین همراه شود.

در نیمه دوم و در دقیقه ۶۶ بارناباس وارگا یکی از گل‌های خورده را برای مجارستان جبران کرد اما در ادامه بازهم سوئیس به گل رسید تا خیال هواداران این تیم راحت باشد. بریل امبولو در وقت‌های اضافه این بازی موفق به گلزنی شد تا این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به سود شاگردان یاکین به پایان برسد.

با این نتیجه آلمان و سوئیس با ۳ امتیاز تیم‌های اول و دوم هستند و تیم‌های مجارستان و اسکاتلند نیز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده