بهترین گزینه برای مربیگری تیم ملی انگلیس-راهبرد معاصر

بهترین گزینه برای مربیگری تیم ملی انگلیس

آلن شیرر معتقد است که ادی هاو گزینه مناسبی برای قبول سرمربیگری تیم ملی انگلیس است اما هزینه آزاد کردن او از نیوکاسل بسیار کلان است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۹ - ۲۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 17
کد خبر: ۲۵۰۳۰۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ گرت ساوتگیت از سِمت سرمربیگری انگلیس کناره‌گیری کرد و از آن زمان رقابت برای جانشینی او آغاز شده است. ادی هاو و گراهام پاتر مدعیان اصلی هستند در حالی که توماس توخل، سرمربی سابق چلسی نیز خواهان این کار است. انتقال هاو به تیم ملی انگلیس می‌تواند بیشتر از امضای قرارداد او  با نیوکاسل هزینه در بر داشته باشد اما آلن شیرر معتقد است که او بهترین گزینه برای مربیگری سه‌شیرهاست.

رکورددار گلزنی نیوکاسل در صحبت با وبسایت بتفر گفت: «من تصور می‌کنم برجسته‌ترین گزینه ادی هاو باشد. ادی باید تصمیم بزرگی بگیرد زیرا مطمئن هستم که اتحادیه فوتبال از او در این مورد خواهد پرسید. کاملا مطمئن هستم که نام ادی هاو در مذاکرات بین روسای اتحادیه فوتبال انگلیس برده می‌شود. مهم این است که ادی این شغل را می‌خواهد یا خیر. ادی کار بسیار خوبی در نیوکاسل انجام داده و به همین دلیل گزینه مربیگری تیم ملی این کشور است. او فوق‌العاده بود و رفتنش ضربه بزرگی خواهد بود زیرا هواداران او را دوست دارند، او کارهای قابل توجهی انجام داده و باشگاه را درک می‌کند. اگر او تیم ملی انگلیس را انتخاب کند کسی نمی‌تواند مانعش شود اگرچه نیوکاسل مربی بااستعدادی را از دست می‌دهد.»

اما حتی اگر انگلیس به جذب او علاقه‌مند باشد و هاو نیز به این کار تمایل داشته باشد، نیوکاسل به راحتی از او جدا نخواهد شد. مالکان عربستانی باشگاه قصد دارند هاو را حفظ کنند تا آنها را به لیگ قهرمانان بازگرداند. و قراردادی که ۱۲ ماه پیش منعقد شد نه تنها او را برای مدتی طولانی به سنت جیمز پارک متعهد می‌کند بلکه اتحادیه فوتبال انگلیس برای به خدمت گرفتن او مجبور به پرداخت غرامتی سنگین به این باشگاه می‌شود./خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده