واکنش تند جمهوری‌خواهان آمریکا به عملکرد بایدن در افغانستان-راهبرد معاصر
کاظم جلالی: روند نهایی شدن توافقنامه راهبردی ایران و روسیه در حال انجام است علی باقری با وزیر خارجه عربستان دیدار کرد رایزنی ضد ایرانی مقام ارشد ارتش اسرائیل با فرمانده سنتکام واکنش کنعانی به حکم اجباری علیه دانشجویان کالیفرنیا جان باختن همه سرنشینان هواپیمای مالاویایی کرملین: روسیه و ایران به کار بر روی توافقنامه جامع ادامه می‌دهند حزب‌الله لبنان: غافلگیری‌های بزرگتری برای اسرائیل داریم بلینکن: نتانیاهو به من گفت که به طرح آتش‌بس آمریکا پایبند است ماکرون گزینه استعفا از ریاست‌جمهوری فرانسه را بررسی می‌کند فراخوان حماس برای تشدید مقاومت ضد اشغالگران در کرانه باختری باقری: امروز همبستگی کشورهای منطقه بیش از گذشته است هلاکت ۴ نظامی ارتش اسرائیل/ بن گویر: روز دردناکی بود ادعای فیدان درباره رویکرد ایران نسبت به پروژه "جاده توسعه" واکنش انصارالله به انهدام شبکه جاسوسی آمریکایی ـ اسرائیلی تاکید باقری بر سوء استفاده صهیونیست‌ها از شورای امنیت

واکنش تند جمهوری‌خواهان آمریکا به عملکرد بایدن در افغانستان

جمهوری‌خواهان آمریکا روز گذشته -‌دوشنبه- پس از اعلام پنتاگون مبنی بر خروج آخرین سرباز آمریکایی از افغانستان به «جو بایدن» رئیس‌جمهوری این کشور به شدت حمله کردند و عملیات خروج را خفت بار برشمردند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۹ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 August 31
کد خبر: ۱۰۰۴۱۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ جمهوری‌خواهان آمریکا از رئیس‌جمهوری این کشور در پی خروج خفت‌بار از افغانستان به شدت انتقاد کردند.

 

«رونا مک دانیل»، رئیس حزب جمهوری‌خواه در بیانیه‌ای گفت: «بایدن فاجعه آفریده و به آمریکایی‌ها و منافع ما خیانت کرده است».

 

وی افزود: « آنچه در کابل اتفاق افتاد، مهر تاییدی بود بر اینکه جو بایدن نمی‌تواند نقش فرمانده کل نیروهای مسلح را ایفا کند و ایالات متحده و جهان با وجود او از امنیت کمتری برخوردار هستند».

 

«کوین مک کارتی»، رهبر اقلیت جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان گفت که رئیس‌جمهور، آمریکایی‌ها را دردامن تروریست‌ها رها کرده است‌.

 

وزارت دفاع آمریکا خروج کامل نیروهای این کشور و پایان مأموریت نظامی خود در افغانستان را اعلام کرد./ایلنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده