بدرالدین الحوثی: تجاوز عربستان به یمن در راستای خدمت به آمریکا و اسرائیل است-راهبرد معاصر

بدرالدین الحوثی: تجاوز عربستان به یمن در راستای خدمت به آمریکا و اسرائیل است

بدرالدین الحوثی گفت: هیچ ابهامی در اتحاد رژیم سعودی با آمریکا و اسرائیل وجود ندارد. تجاوز به یمن و توطئه علیه کشور‌های منطقه در راستای خدمت به آمریکا و اسرائیل است. جنایاتی که علیه مردم یمن انجام شده است حتی از توانایی آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر آن‌ها هم فراتر رفته است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۶ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 02
کد خبر: ۱۰۰۶۵۷

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از المسیره، «عبدالملک بدرالدین الحوثی» دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سالروز شهادت زید بن علی علیه‌السلام با اشاره به رشادت این شهید گفت: ملت ما برای درک واقعیت و انتخاب گزینه‌ها به بصیرت نیاز دارد.

او در ادامه افزود: ما با استبداد آمریکا و رژیم صهیونیستی و ابزار آن‌ها ابتدا با بصیرت مواجه می‌شویم سپس جهاد می‌کنیم. استبداد آمریکا و اسرائیل تهدیدی جدی برای واقعیت ملت از نظر دین، امنیت، آزادی و عزت است. استبداد آمریکا ملت ما را در همه زمینه‌ها هدف قرار می‌دهد.

عبدالملک الحوثی اضافه کرد: هیچ ابهامی در اتحاد رژیم سعودی با آمریکا و اسرائیل وجود ندارد. تجاوز به یمن و توطئه علیه کشور‌های منطقه در راستای خدمت به آمریکا و اسرائیل است. جنایاتی که علیه مردم یمن انجام شده است حتی از توانایی آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر آن‌ها هم فراتر رفته است.

دبیرکل انصارالله گفت: کسانی که گزینه‌های پیوستن به اتحاد آمریکا و اسرائیل را دارند یا سکوت اختیار کردند، در اشتباه هستند. ما نمی‌توانیم در برابر استبداد آمریکا و اسرائیل سکوت کنیم و ملت ما از فلسطین تا یمن مورد سوء استفاده و ظلم قرار گرفته‌اند.

او با اشاره به تعالیم اسلام افزود: کتاب خدا به ما اجازه نمی‌دهد در برابر تجاوز و محاصره مردم سکوت کنیم. ما انتخاب خود را انجام دادیم و تصمیم خود را با بصیرتی که از کتاب خدا و آگاهی از واقعیت می‌آید، گرفته‌ایم.

عبدالملک الحوثی با انتقاد از برخی که فریب دشمنان یمن را خورده‌اند، گفت: کسانی که فریب نیرو‌های متجاوز را خورده اند، به خاطر آمریکا و انگلیس قربانی می‌شوند. اگر ما از نبرد خود چشم‌پوشی می‌کردیم پایگاه‌های آمریکایی، اسرائیلی و انگلیسی در صنعا و استان‌های مختلف برپا می‌شدند.

دبیرکل انصارالله در پایان نیز گفت: روحیه انقلابی و حرکت صادقانه مردم، ما را به وعده پیروزی خدا می‌رساند. ما تمام کشور خود را آزاد خواهیم کرد و تمام مناطق تحت اشغال ائتلاف متجاوز را بازسازی خواهیم کرد. مردم ما آزاد و عزیز خواهند بود و نیازمند آل سعود یا آل نهیان نخواهند بود.

عربستان با حمایت آمریکا، امارات و چند کشور دیگر از مارس ۲۰۱۵ اقدام به حمله نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور کرده است. بر اثر این تجاوز، تاکنون هزاران یمنی کشته شده‌اند و بر اساس گزارش سازمان ملل متحد، قحطی در این کشور به بزرگ‌ترین فاجعه انسانی در جهان تبدیل شده است./باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده