روز و ساعت بازی استقلال الهلال جام باشگاه های آسیا-راهبرد معاصر

روز و ساعت بازی استقلال الهلال جام باشگاه های آسیا

بازی استقلال الهلال در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام باشگاه های آسیا هفته آینده برگزار می شود.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۳ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 05
کد خبر: ۱۰۰۹۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش راهبرد معاصر تاریخ روز بازی استقلال الهلال در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام باشگاه های آسیا دوشنبه هفته آینده 22 شهریور 1400  اعلام شده است. همچنین ساعت بازی استقلال الهلال در این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا که در ورزشگاه زعبیل دبی برگزار میشود 21:30 دقیقه به وقت ایران خواهد بود. چندی پیش فدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده بود که دیدار نمایندگان ایران و عربستان همچنان در زمین بی طرف برگزار می شود. هنوز زمان دقیق اعزام استقلال به امارات اعلام نشده است اما به نظر می رسد این تیم حداکثر یا یکی دو روز آینده عازم دبی می شود.

 

بازی استقلال الهلال

 

تاریخ بازی استقلال الهلال

تیم فوتبال الهلال روز ۲۲ شهریور  ساعت 21:30 در دبی به مصاف استقلال می‌رود که این دیدار در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود. از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال الهلال یکی از پر افتخار ترین تیم‌های آسیایی در دبی به مصاف استقلال می‌رود. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که به دلیل شروع نشدن لیگ ایران، استقلال بدون بازی به این بازی می‌رود. اما شرایط الهلال متفاوت است و این تیم در لیگ برتر عربستان ۳ بار به میدان رفته است.

در پایان هفته سوم لیگ برتر عربستان، تیم فوتبال «الفیحا» با ۷ امتیاز از ۳ بازی و تفاضل گل ۳ در صدر جدول قرار دارد و الهلال نیز با ۷ امتیاز از ۳ بازی و تفاضل گل ۲، در رده دوم ایستاده است. الهلالی ها در این ۳ بازی ۲ بار هم کلین شیت داشته‌اند.

الهلال در این ۳ بازی ۳ گل زده و «جانگ هیو سون» مدافع کره‌ای، «موسی مارگا» مهاجم اهل جمهوری مالی و صالح شهری، ۳ بازیکنی هستند که برای این تیم گلزنی کرده‌اند. همچنین یاسر الشهرانی مدافع کناری، ملی پوش و سرشناس الهلال هم با ۲ پاس گل بهترین پاسور این تیم به حساب می‌آید.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
0
0
حتما میبریم
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
0
0
الهلال خعلی قوی تر شده مخصوصا خط حملش و خلاصه ی تیم آماده واقعا با این شرایط استقلال نمیشه امیدوار ب پیروزی قاطع باشیم استقلال تو این بازی نیاز ب دفاع عالی داره ک جلو اون خط حمله زهر دار بتونه ایستادگی کنه شرایط دفاع استقلال هم چندان خوب نیس خلاصه بازی خعلی سختی پیش رویی استقلاله
تحلیل های برگزیده