دوره تحول قضایی دوره خدمت بی منت است-راهبرد معاصر
رئیس کل دادگستری استان تهران:

دوره تحول قضایی دوره خدمت بی منت است

رئیس کل دادگستری استان تهران، دوره تحول قضائی را دوره بسیار مهمی خواند و گفت: دوره تحول قضایی، دوره خدمت بی منت است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 04
کد خبر: ۱۰۱۴۰
به گزارش  راهبرد معاصر ، غلامحسین اسماعیلی، صبح شنبه در مراسم تودیع و معارفه دادستان تهران که در مجتمع قضائی امام خمینی (ره)، در حال برگزاری است، افزود: دوره تحول، دوره کرامت قاضی و دادگاه، دوره صیانت از دستگاه قضائی و انقلابی‌گری و کار جهادی و دفاع تمام قد از مردم و جامعه، برخورد با مفسدان و دوره بی منت خدمت به مردم است.

وی ادامه داد: در این دوره به تعبیر ریاست قوه قضائیه باید خادم عادل و حامی مطمئن باشیم.

رئیس کل دادگستری تهران با بیان اینکه دادگستری تهران جایگاه بسیار مهمی دارد، گفت: در دوره تحول قرار بر این است تحت تدابیر ریاست قوه قضائیه، همکاری و یکپارچگی بیشتر فراهم شود.

اسماعیلی افزود: دادستان تهران در سطح استان، ملی و بین‌المللی جایگاه مهمی داشته و اختیاراتی دارد. به همین منظور نیاز به همراهی و همکاری با مسئولان قضائی دارد.

وی در ادامه و با تشکر از خدمات دادستان تهران، گفت: دوره ده ساله فعالیت آقای دولت آبادی پر از اتفاقات بود به طوری که ابتدای آن با فتنه ۸۸ و با تلاطم اقتصادی، و برخورد با مفسدان اقتصادی به پایان رسید.

اسماعیلی از انتخاب دادستان تهران زیر نظر رئیس کل دادگستری استان تهران خبر داد و افزود: انتخاب ایشان، اجماع پیشنهاد اینجانب، تأیید دادستان کل و ریاست قوه قضائیه بود.

وی گفت: القاصی مهر، جوان و انقلابی بوده و سال‌ها پیش دکتری حقوق جزا گرفته است و نهایت همکاری را با ایشان خواهم داشت.

مهر
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده