اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه ها 1400+ لینک مشاهده نتایج-راهبرد معاصر

اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه ها 1400+ لینک مشاهده نتایج

نتایج اولیه آزمون استخدام پیمانی دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری در سال ۱۴۰۰ امروز ۲۴ شهریور ماه اعلام می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 15
کد خبر: ۱۰۲۲۷۱

به گزارش راهبرد معاصر، این سازمان در خصوص نتایج اولیه آزمون استخدام پیمانی دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری در سال ۱۴۰۰ اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در آزمون استخدام پیمانی دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ برگزار شد، می‌رساند نتایج اولیه آزمون یاد شده امروز ۲۴ شهریور ماه در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

متقاضیان هریک از دستگاه‌های آزمون فوق پس از دریافت نتیجه آزمون، لازم است برای اقدامات بعدی به اطلاعیه‌ای که از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ در درگاه اطلاع رسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به نشانی: www.msrt.ir قرار می‌گیرد، مراجعه و پس از مطالعه اطلاعیه یادشده و براساس توضیحات و زمان بندی‌های مندرج در این اطلاعیه، برای هر یک از دانشگاه‌ها یا موسسات آموزش عالی، پژوهشی و یا پارک‌های علم و فناوری که متقاضی شدند، اقدام کنند.

 آزمون استخدام پیمانی دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری ۲۲ مردادماه ۱۴۰۰ برگزار شد./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار