جزئیات مهم از عرضه اولیه نماد شکام + زمان و مبلغ نقدینگی مورد نیاز-راهبرد معاصر

جزئیات مهم از عرضه اولیه نماد شکام + زمان و مبلغ نقدینگی مورد نیاز

عرضه اولیه دیگری در این هفته در بورس خواهیم داشت در ادامه این خبر جزئیات و زمان عرضه اولیه نماد شکام که این هفته انجام می شود به همراه نقدینگی مورد نیاز را بخوانید.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 19
کد خبر: ۱۰۲۷۰۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران سه شنبه 30 شهریور 1400 ده درصد از سهام خود را با نماد معاملاتی شکام در بورس عرضه می کند و این جدیدترین عرضه اولیه در هفته جاری خواهد بود. 

 

پانزدهمین شرکت تازه وارد به بازار سرمایه در سالجاری با عرضه اولیه 10 درصد سهام شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران سه شنبه 30 شهریور  با نماد معاملاتی "َشکام" و مختص صندوق های سرمایه گذاری، پس فردا(سه شنبه) در فرابورس ایران رونمایی می‌شود.

 

جزئیات مهم از عرضه اولیه نماد شکام

 

عرضه اولیه سهام شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز (سهامی عام) به روش ثبت سفارش

 

نماد معاملاتی: شکام

 

زمان عرضه اولیه نماد شکام در بورس

تاریخ دوره سفارش‌گیری و عرضه: سه‌شنبه۱۴۰۰/۰۶/۳۰

 

نقدینگی مورد نیاز در عرضه اولیه شکام

دامنه قیمت در ثبت سفارش: از مبلغ ۱۶,۶۱۰ ریال تا ۲۰,۳۰۰ ریال

 

این واگذاری شامل 90 میلیون سهم "شکام" معادل 10 درصد است که با دامنه قیمت هزار و 661 تا دو هزار و 30 تومان به سرمایه‌گذاران واجد شرایط تخصیص داده خواهد شد. منظور از سرمایه‌گذاران واجد شرایط هم صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله و صندوق‌های مشترک ثبت شده نزد سازمانبورس و اوراق بهادار هستند.

 

تعداد کل سهام قابل عرضه: ۹۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم معادل ۱۰ درصد از کل سهام شرکت

 

بر اساس دستورالعمل پذیره‌نویسی و عرضه اولیه اوراق‌بهادار در فرابورس ایران به اطلاع می‌رساند سهام شرکت مذکور به سرمایه‌گذاران واجد شرایط عرضه می‌شود. منظور از سرمایه‌گذاران واجد شرایط صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله و صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار است.

 

جزئیات عرضه اولیه شکام در بورس

حداکثر تعداد سهام قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی هم 18 میلیون سهم تعیین شده و ارسال سفارش فقط از طریق ایستگاه های معاملاتی نامک امکان پذیر خواهد بود. علاوه براین 50 درصد از سهام خریداری شده در عرضه اولیه توسط سرمایه گذاران واجد شرایط تا 19 روز امکان عرضه نخواهد داشت.

 

همچنین مشاور عرضه ، متعهد خرید و بازارگردان این عرضه هم به ترتیب کارگزاری صبا تامین ، سرمایه گذاری هامون صبا و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی کیان هستند.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده