اخبار جدید از زمان اجرای رتبه بندی معلمان+ جزئیات-راهبرد معاصر

اخبار جدید از زمان اجرای رتبه بندی معلمان+ جزئیات

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه 3 تا 4 ماه زمان تا تصویب نهایی و قانون شدن رتبه بندی معلمان مانده است گفت: زمان اعمال رتبه بندی در احکام معلمان به مصوبه مجلس مرتبط است و زمان‌های سابق مصوب برای اجرای آن شاید تغییر کند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - 2021 October 06
کد خبر: ۱۰۴۵۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد مهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت لایحه رتبه بندی معلمان اظهار داشت: قطعا باید رتبه بندی معلمان اجرایی شود و فرقی هم در زمان تصویب آن نمی‌کند بلکه مهم تصویب نهایی این موضوع و تخصیص اعتبار آن است.

 

وی افزود: من نگران بودجه اجرایی رتبه بندی معلمان نیستم زیرا زمانی که در مجلس تصویب نهایی شود و به شورای نگهبان ارسال شود احتمالا اواخر آبان ماه خواهد بود؛ اگر شورای نگهبان هم به این مصوبه مجلس ایرادی بگیرد ممکن است به اواخر آذر برسیم.

 

زاهدی خاطرنشان کرد: حداکثر 3 تا 4 ماه تا تصویب رتبه بندی معلمان و قانونی شدن آن زمان باقی است.

 

وی در پایان گفت: زمان اعمال رتبه بندی معلمان در احکام‌شان به مصوبه مجلس مرتبط است و زمان‌های سابق مصوب برای اجرای آن شاید تغییر کند./فارس

 

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
بردی قوچ زاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
0
0
جناب ا قای زاهدی عزیز بگو قابل اجرا نیست خیال همه راراحت کن عزیز دل شما درد معلم رانمیدونید چون به دریا وصل هستید وقتی شما معلمان عزیزراچشم انتظارمیزارید ظلم به ده میلیون دانش اموز حداقل 5میلیون خانواده میشید
تحلیل های برگزیده