آشنایی با جادار ترین یخچال و فریزر ایرانی-راهبرد معاصر

آشنایی با جادار ترین یخچال و فریزر ایرانی

اگر قصد دارید از بین برند های ایرانی سراغ یخچال و فریزر های اسنوا بروید بهتر است قبل از خرید با انواع یخچال فریزر های تولید شده توسط این برند آشنا شوید و سپس به سراغ جادار ترین یخچال فریزر بروید.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - 2021 October 14
کد خبر: ۱۰۵۴۱۶

به گزارش راهبرد معاصر یخچال فریزر ها یکی از متنوع ترین لوازم خانگی می باشند که در مدل های مختلف با ظرفیت های گوناگون و همچنین قابلیت های متنوع طراحی و تولید شده اند. در انتخاب یخچال و فریزر ها باید نکات و عوامل مختلفی را مد نظر قرار داد تا بهترین یخچال فریزر را انتخاب کنید. برند های ایرانی زیادی اقدام به تولید یخچال فریزر ها کرده اند که از نظر کیفیت و زیبایی با برند های خارجی برابری می کنند. یکی از المان هایی که اکثر خانواده ها در هنگام خرید یخچال و فریزر ایرانی مد نظر قرار می دهند، جادار بودن آن می باشد. در اینجا قصد داریم به معرفی جادار ترین یخچال و فریزر ایرانی بپردازیم و همچنین ویژگی های آن ها و .... را بیان کنیم.

 

جادارترین یخچال و فریزر ایرانی از برند اسنوا :

اگر قصد دارید از بین برند های ایرانی سراغ یخچال و فریزر های اسنوا بروید بهتر است قبل از خرید با انواع یخچال فریزر های تولید شده توسط این برند آشنا شوید و سپس به سراغ جادار ترین یخچال فریزر بروید. یخچال و فریزر های اسنوا را بر اساس ظاهر می توان به طور کلی به 6 دسته تقسیم کرد. یخچال فریزر های ساید بای ساید، یخچال و فریزر های دو قلو، یخچال فریزر های بالا، یخچال فریزر های پایین و یخچال فریزر های تکی از انواع یخچال فریزر ها می باشند که هر کدام در مدل های مختلف تولید شده اند. از یخچال و فریزر های تولید شده توسط برند اسنوا می توان به انواع یخچال فریزر های ساید بای ساید چون 32 فوت مدل  SN8-3320GW سری Gallery، 26 فوت مدلS8-2261SS  سری Gallery ، 26 فوت مدل   S8-2261GW  ، 32 فوت مدلS8-3320GW ، 35 فوت مدل S8-3350SS  و ...، یخچال و فریزر دوقلو اسنوا چون 36 فوت مدلSN6-SN5 – 0190SW ، 36 فوت مدلSN6-SN5–0190TI  36 فوت مدلS5-S6 0190SW و ... اشاره کرد که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند که در ادامه به معرفی اجمالی برخی از آنها خواهیم پرداخت. همچنین شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت یخچال اسنوا ، دوو ، بوش و سایر برند ها نیز به سایت انتخاب سنتر نماینده رسمی برندهای معتبر مراجعه کرده و از مشخصات دقیق آنها مطلع شوید.

یخچال فریزر

  1. یخچال و فریزر 35 فوت S8-3350SS : یکی از جادار ترین یخچال و فریزر های ساید بای ساید تولید شده توسط برند اسنوا، یخچال فریزر 35 فوت S8-3350SS می باشد. این نوع یخچال فریزر یکی از یخچال فریزر های چهار درب به حساب می آید که ظرفیت بالایی دارد. گنجایش یخچال این نوع محصول تقریبا 494 لیتر بوده و گنجایش فریزر آن 277 لیتر است. ارتفاع یخچال فریزر ساید بای ساید نامبرده 181 سانتی متر بوده و عمق آن 92 سانتی است می باشد. لازم به ذکر است که پهنای این نوع یخچال فریزر 91 سانتی متر است. قسمت یخچال این نوع محصول دارای 5 طبقه می باشد و تعداد طبقات درب آن 6 عدد است. توجه کنید که دارای 2 عدد کشو نیز است. قسمت فریزر این نوع یخچال فریزر دارای 3 طبقه و 3 کشو می باشد، ناگفته نماند که تعداد طبقه های موجود در درب آن 3 است. با توجه به اطلاعات ذکر شده می توان به این نتیجه رسید که یخچال و فریزر 35 فوت S8-3350SS یکی از جادار ترین یخچال و فریزر های ایرانی می باشد که برای خانواده های پر جمعیت بهترین گزینه است.

جادارترین یخچال و فریزر ایرانی از برند دوو :

دوو یکی دیگر از برند های ایرانی می باشد که کیفیت بالایی دارد و به دلیل کیفیت عملکرد بی نظیر توانسته جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد. از بین یخچال و فریزر های تولید شده توسط برند دوو می توان به یخچال و فریزر های ساید بای ساید دوو چون 36 فوت مدلD4S-0036SS ، 36 فوت مدل D4S-0036MW ، 28 فوت مدلD4S-2915SS  ، 32 فوت مدلD2S-1033MW  و ...، از یخچال فریزر های دو قلو می توان به 40 فوت مدل D4LRF-0020MW، 40 فوت مدل D4LRF-0020SS و .... اشاره کرد.

  1. یخچال و فریزر دوو مدل D4S-0036SS : یکی از جادار ترین یخچال و فریزر های ایرانی تولید شده توسط برند دوو، پرایم 36 فوت مدل D4S-0036SS می باشد. این نوع یخچال فریزر، چهار درب بوده و از آن به عنوان یخچال و فریزر های ساید بای ساید یاد می شود. گنجایش قسمت یخچال این نوع یخچال 494 لیتر و گنجایش قسمت فریزر آن 277 لیتر می باشد. ارتفاع، عمق و پهنای یخچال فریزر نامبرده به ترتیب 181.6 سانتی متر، 91 سانتی متر و 91.6 سانتی متر است. از دیگر مواردی که به جادار بودن این یخچال فریزر اشاره دارد، تعداد طبقه ها و کشو های موجود در ساختار داخلی آن می باشد. قسمت فریزر آن دارای 3 طبقه و 3 کشو است و قسمت یخچال آن دارای 5 طبقه و 5 کشو می باشد. ناگفته نماند که در قسمت درب آن نیز 5 طبقه نیز تعبیه شده است. از دیگر ویژگی های آن می توان به سیستم یخ ساز اتوماتیک، وجود فیلتر تصفیه آب و .... اشاره کرد که به ویژگی ها و مزیت های این نوع یخچال و فریزر می افزاید و شما میتوانید با مراجعه به لینک زیر سایر مشخصات این یخچال و سایر مدل‌های مشابه را مقایسه کرده و همچنین قیمت یخچال دوو در سایزها و امکانات مختلف را مشاهده و انتخاب نمایید.

 

آشنایی با جادار ترین یخچال و فریزر ایرانی

یخچال فریزر

نکات مهم در هنگام خرید جادار ترین یخچال و فریزر ایرانی :

در هنگام خرید انواع یخچال و فریزر های ایرانی علاوه بر جادار بودن باید به نکات و عوامل دیگری توجه کنید. در حقیقت تنها جادار بودن یخچال و فریزر را مد نظر قرار ندهید. از نکات مهم در هنگام خرید آن ها می توان به نوع آن ها، تکنولوژی های به کار رفته در آن ها، کیفیت عملکرد آن ها و .... توجه کرد. به عبارت دیگر در صورتی که مساحت آشپزخانه شما کوچک است باید سراغ یخچال فریزر هایی بروید که با مساحت آشپزخانه شما سازگار باشد، بزرگ بودن و یا جادار بودن آن ممکن است مشکل ساز شود.

خرید جادار ترین یخچال و فریزر ایرانی :

برای خرید انواع یخچال فریزر های ایرانی می توانید به صورت آنلاین اقدام کنید. انتخاب سنتر تخصصی‌ترین مرکز خرید آنلاین لوازم خانگی می باشد که به فروش انواع یخچال فریزر ها مشغول است. این مرکز محصولات با کیفیت و درجه یک را به صورت غیر حضوری به فروش می رساند. مشتریان عزیز می توانند قبل از خرید به وب سایت رسمی این مرکز مراجعه کنند و ویژگی های محصولات مورد نظر مانند قیمت یخچال دوو، قیمت یخچال اسنوا، ویژگی های آن ها و .... را بررسی کنند و سپس برای ثبت سفارش اقدام کنند.

 

آشنایی با جادار ترین یخچال و فریزر ایرانی

یخچال فریزر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده