بازدید رئیس قوه قضاییه از کانون اصلاح و تربیت استان تهران-راهبرد معاصر

بازدید رئیس قوه قضاییه از کانون اصلاح و تربیت استان تهران

رئیس قوه قضاییه شامگاه امروز از کانون اصلاح و تربیت استان تهران بازدید و از نزدیک با کارکنان و مددجویان این کانون دیدار و گفتگو کرد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۱ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 08
کد خبر: ۱۰۶۴۴

به گزارش راهبرد معاصر ، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در این بازدید با مددجویان از نزدیک گفتگو کرد و در روند اصلاح و تربیت مددجویان قرار گرفت.

 

وی همچنین در این بازدید از بخش های مختلف کانون اصلاح و تربیت از جمله اداره اشتغال حرفه آموزی زندان های استان تهران، مجتمع تولیدی کانون اصلاح و تربیت، کارگاه نجاری و جوش پرس ، سفالگری، نگاره گری ، عروسک سازی و بخش های مختلف دیگر بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسایل و وضعیت مددجویان قرار گرفت و در فضایی صمیمانه به گفتگو با آن‌ها پرداخت.

 

در این بازدید که بختیاری رئیس حوزه ریاست قوه قضاییه، جهانگیر رییس سازمان زندانها، محبی مدیرکل زندان‌های تهران و دیگر مسئولان سازمان زندان‌ها رییس قوه قضاییه را همراهی می‌کردند.


در ادامه بازدید حجت الاسلام و المسلمین رییسی از کانون اصلاح و تربیت تهران با حضور در کارگاه‌های معرق کاری، از نزدیک در جریان فعالیت‌های مددجویان قرار گرفت .
پس از بازدید آیت الله رییسی از قسمت‌های مختلف کانون اصلاح و تربیت، وی با حضور در نمازخانه مجتمع، نماز جماعت را با حضور مددجویان بجا آورد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده