جزییات واریز سهم‌الشرکه صندوق ذخیره فرهنگیان به حساب معلمان بازنشسته-راهبرد معاصر

جزییات واریز سهم‌الشرکه صندوق ذخیره فرهنگیان به حساب معلمان بازنشسته

جزییات واریز سهم‌الشرکه صندوق ذخیره فرهنگیان به حساب معلمان بازنشسته اعلام شد. بر این اساس مبلغ ٢٢١ میلیارد ریال به حساب فرهنگیان بازنشسته عضو صندوق ذخیره فرهنگیان واریز شد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۹ - ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 09
کد خبر: ۱۰۹۰۴۶

به گزارش راهبرد معاصر مبلغ ٢٢١ میلیارد ریال سهم‌الشرکه به حساب معلمان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان که از دوم تیر تا اول شهریور ١۴٠٠ به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند، واریز شد.

مبلغ مذکور شامل سهم عضو، سهم دولت و سود ناشی از فعالیت‌های اقتصادی صندوق ذخیره فرهنگیان است که به حساب بیش از ٢٠٧٩ نفر از فرهنگیانی که عضو این صندوق بوده‌اند، واریز شده است.

این رقم، همه دریافتی فرهنگیان مذکور نیست زیرا سود سال مالی منتهی به ٣١ شهریور ١۴٠٠ پس از تقسیم سود بین اعضا به حساب آنها واریز خواهد شد.
سودآوری ٣۴۴٠ میلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان در سال مالی ١٣٩٩ و همچنین پیش‌بینی سودآوری‌های قابل توجه در سال‌های آتی، فرهنگیان را به عضویت در موسسه، افزایش حق عضویت و همچنین ادامه عضویت پس از بازنشستگی ترغیب کرده است.

در حال حاضر ٨٨ درصد از فرهنگیان عضو موسسه هستند که از این تعداد حدود ۶٠٠ هزار نفر نسبت به افزایش حق عضویت خود تا ۵ درصد اقدام کرده و تعداد قابل توجهی از بازنشستگان نیز ادامه عضویت داده‌اند تا از سودآوری‌های موسسه در آینده بهره‌مند شوند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده