ساعت پخش سریال خانه پرتغالی ها از شبکه ۲-راهبرد معاصر

ساعت پخش سریال خانه پرتغالی ها از شبکه ۲

سریال خانه پرتقالی ها فقط دو روز در هفته یعنی روزهای پنج شنبه و جمعه از شبکه دو پخش می شود.
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۲ - ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 09
کد خبر: ۱۰۹۰۵۸

به گزارش راهبرد معاصر سریال خانه پرتقالی ها از شبکه دو پخش می شود .سریال خانه پرتقالیءجلب کند و به مجموعه ای پربیننده برای شبکه دوتبدیل شود. علیرضا شاه‌رستم بیک و علیرضا طهرانی به طور مشترک سریال خانه پرتقالیتختها را کارگردانی کرده اند و این مجموعه با تهیه کنندگی غلامرضا بختیاری در ۲۶ قسمت تولید می شود البته زمان هر قسمت کوتاه و فقط حدود ۲۵ دقیقه است.

خلاصه داستان خانه پرتقالی ها

در این سریال شاهد هستیم در یک خانه قدیمی سه طبقه، پدربزرگ و مادربزرگ به همراه فرزندانشان زندگی می‌کنند. در قانونی نانوشته در این خانواده که وضع مالی متوسطی دارند، رسم بر این است که هر زوج صاحب چهار فرزند شود. همچنین فولکسی قدیمی در گوشه حیاط خانه پارک شده که ماجراهای این خانواده و داستان سریال را در هر قسمت تعریف می‌کند.

روزهای پخش سریال

سریال خانه پرتقالیها فقط دو روز در هفته یعنی روزهای پنج شنبه و جمعه پخش می شود. اگر یادتان باشد شبکه دو در این روزها سریال های روتین خودش را پخش نمی کرد و تا مدت ها جمعه شب ها شاهد تکرار مجموعه کلاه قرمزی بودیم. حالا این سریال در همین روزها روانه آنتن می شود.

اسامی بازیگران سریال خانه پرتقالیها

رضا فیاضی، شهین تسلیمی، بهراد خرازی، فاطمه کریمی، علیرضا شاه‌رستم، شاهرخ خدایی، آیلار عباسی، مریم وحیدزاده، آوا گنجی، احسان استیری، مهنا سیدی، پرهام عبادی،  آرتین گلچین، ترانه کوهستانی، آیلین جاهد، ایلیا دهقان بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند./وقایع روز

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده