آخرین وضعیت مناطق زلزله زده/ بازدید شبانه مخبر از روستا‌های زلزله زده بندرعباس-راهبرد معاصر

آخرین وضعیت مناطق زلزله زده/ بازدید شبانه مخبر از روستا‌های زلزله زده بندرعباس

جانشین پلیس راهور ناجاگفت: به واسطه وقوع زلزله، محدودیت تردد شبانه در استان هرمزگان تا اطلاع ثانوی اعمال نمی شود.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 15
کد خبر: ۱۰۹۷۵۸

به گزارش راهبرد معاصر، سردار سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های منتهی به مناطق زلزله زده در استان هرمزگان اظهار داشت: ۲ تا ۳ مسیر روستایی به واسطه زلزله مسدود شده بود که رفع انسداد شد و همچنین اختلالی در جاده سیرجان_ بندر رخ داده بود که این مشکل نیز در حال حاضر مرتفع شده است.

جانشین پلیس راهور ناجا با بیان این مطلب که در حال حاضر تردد عادی و روان خودرو‌های دستگاه‌های امدادی و کمک رسان در معابر منتهی به مناطق زلزله‌زده در جریان است در خصوص آخرین وضعیت اجرای محدودیت تردد شبانه در استان هرمزگان اعلام کرد: با توجه به نیاز بیشتر در امدادرسانی و کمک به مناطق زلزله زده تا بازگشت به وضعیت عادی، محدودیت تردد شبانه در این استان اجرا نمی‌شود.

جانشین پلیس راهور ناجا از استقرار ماموران و گشتی‌های پلیس راه و راهور ناجا در معابر منتهی به مناطق زلزله‌زده در راستای تسهیل و کمک به مدیریت ترافیک خبر داد.

 

آخرین وضعیت مناطق زلزله زده/ بازدید شبانه مخبر از روستاهای زلزله زده بندر عباس

 

بازدید شبانه مخبر از روستا‌های زلزله‌زده بندرعباس/ برق و آب تمام مناطق زلزله‌زده وصل شد



محمد مخبر معاون اول رییس جمهور که به دستور آیت الله رییسی و به منظور بررسی میدانی وضعیت زلزله‌زدگان فین از توابع بندرعباس به هرمزگان سفر کرده است، نیمه شب از روستا‌های زلزله‌زده گیشان غربی و آب‌شیرین و آب نمکو که در کانون زلزله قرار داشتند، بازدید کرد.



مخبر همچنین در طول مسیر در جریان عملیات بازگشایی محور مواصلاتی بندرعباس - سیرجان و مناطقی که دچار ریزش کوهستان شده بود، قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور بناست تا در ادامه از روستا‌های ذورتو و قطب آباد، رضوان، سرزه و سیاهو نیز بازدید کند.

همچنین نشست بامدادی ستاد مدیریت بحران هرمزگان نیز تا ساعاتی دیگر به ریاست مخبر معاون اول رییس جمهور برای ارزیابی و جمع‌بندی خسارات و راه‌های تقویت کمک‌ها به مردم برگزار خواهد شد.



مخبر در جریان بازید از برخی روستا‌های زلزله زده هرمزگان در گفتگو با مردم قول داد تا دولت تا رفع مشکلات و بازسازی مناطق آسیب دیده در کنار آنان خواهد بود.

همچنین بر اساس گزارش ارائه شده از سوی مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، تا ساعت ۲۲.۳۰ برق و آب تمامی مناطق زلزله‌زده نیز برقرار شده است.

 

بندرعباس لرزید/ بزرگی زلزله ۴.۴ ریشتر

 

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۴ ریشتر لحظاتی پیش بندرعباس مرکز استان هرمزگان را لرزاند.

مرکز این زمین لرزه، بندرعباس و در عمق ۲۸ کیلومتری زمین گزارش شده است.

پس از زلزله صبح امروز در بندرعباس، سه زمین‌لرزه به بزرگی ۲.۹ - ۳.۲ و ۳.۷ در دقایق مختلف در بخش فین گزارش شده است./فارس

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده