ترکیب احتمالی و متفاوت استقلال و پرسپولیس در دربی+ ساعت دقیق دیدار-راهبرد معاصر
ساعت بازی فوتبال استقلال – پرسپولیس؛

ترکیب احتمالی و متفاوت استقلال و پرسپولیس در دربی+ ساعت دقیق دیدار

در آستانه دربی سرخابی ترکیب احتمالی دو تیم در فضای مجازی پخش شده است.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۶ - ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 04
کد خبر: ۱۱۲۱۳۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ پرسپولیس و استقلال امروز شنبه  13 آذر   و در ساعت 15: 16 دقیقه در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند.

 

 

 

 

ساعت دیدار استقلال و پرسپولیس در دربی 97

هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از امروز شنبه ۱۳ آذر شروع می‌شود که همین امروز و درحساس‌ترین بازی هفته و نیم فصل فوتبال ایران، تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. این بازی ساعت ۱۶.۱۵ دقیقه برگزار می‌شود.

 

پیش از این قرار بود این دیدار ساعت ۱۶ برگزار شود که روز گذشته مسئولان سازمان لیگ آن را یک ربع جابجا کردند. به هر حال استقلال و پرسپولیس در شرایطی رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند که فعلاپرسپولیس در جدول رده بندی بالاتر از استقلال قرار دارد. شاگردان یحیی گل محمدی از ۷ بازی قبلی ۱۴ امتیازی هستند و در رده دوم جدول ایستاده اند و استقلال هم با ۱۳ امتیاز در رده پنجم قرار گرفته است.

 


ترکیب پرسپولیس در دربی 97


حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سعید آقایی، مهدی شیری، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل کثیر


ترکیب استقلال در دربی 97:


علیرضا رضایی، محمد دانشگر، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، امیرحسین حسین زاده، رضا آذری، کوین یامگا، رودی ژستد

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده