۱۰ گوشی پرطرفدار هفته را بشناسید-راهبرد معاصر

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته را بشناسید

فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند این هفته را در ادامه بخوانید.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۷ - ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 06
کد خبر: ۱۱۲۵۴۶

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از جی اس ام آرنا، در جدول پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند هفته، گوشی Redmi Note ۱۱ Pro شیائومی مثل هفته قبل در رتبه اول ایستاده و در فهرست این هفته پیشرو است.

البته نیمه بالایی جدول تقریبا مثل هفته گذشته است، چون گوشی Galaxy A۵۲s ۵G سامسونگ نیز رتبه دوم را حفظ کرده است. گوشی هوشمند iPhone ۱۳ Pro Max اپل هم مثل هفته قبل جایگاه سوم را از آن خود کرده است.

گوشی هوشمند Xiaomi Redmi Note ۱۰ Pro نیز در رده چهارم باقی مانده است. گوشی Samsung Galaxy A۱۲ اما، با صعودی ۲ پله‌ای مواجه شده و در رده پنجم قرار گرفته است. گوشی Xiaomi Poco X۳ Pro نیز با یک فلش سبز ۲ پله‌ای به رده ششم جدول پرطرفدارین گوشی‌های هفته رسیده است.

گوشی هوشمندی که در رده هفتم قرار گرفته است گوشی گلکسی S۲۱ Ultra ۵G سامسونگ است که البته ۲ پله نزول در جدول را تجربه کرده است.

یک گوشی تازه وارد در جدول دیده می‌شود که Redmi Note ۱۱T ۵G نام دارد و باید دید در هفته‌های آتی چه وضعیتی خواهد داشت. گوشی هوشمند iPhone ۱۳ اپل نیز با ورودی دیرهنگام، به تازگی وارد فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هفته شده و در رده نهم قرار گرفته و در هفته‌های آینده کار سختی را در پیش دارد.

گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس شیائومی نیز مثل هفته قبل در رده دهم قرار گرفته است./باشگاه خبرنگاران

۱۰ گوشی پرطرفدار

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار