مهدی پور: مقابل سپاهان ما باهوش‌تر بازی کردیم-راهبرد معاصر

مهدی پور: مقابل سپاهان ما باهوش‌تر بازی کردیم

بازیکن استقلال گفت:وقتی ما گل اول را زدیم، طبیعی بود که سپاهان بیشتر حمله کند. اگر حریف گل می‌زد، طبیعتا ما بیشتر حمله می‌کردیم. سپاهان بیشتر صاحب توپ بود، اما ما باهوش‌تر بازی کردیم.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۲ - ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 14
کد خبر: ۱۱۳۶۷۱

به گزارش راهبرد معاصر مهدی مهدی پور، بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش برابر سپاهان اظهار داشت: سپاهان تیم بزرگی به شمار می‌رود و بازی مقابل این تیم همیشه سخت است. این بازی برای هر ۲ تیم ۶ امتیازی بود. به چیزی که مدنظرمان بود رسیدیم و جایگاهمان در جدول را بهتر کردیم.

او درباره بازی هجومی سپاهان در نیمه دوم گفت: وقتی ما گل اول را زدیم، طبیعی بود که سپاهان بیشتر حمله کند. اگر حریف گل می‌زد، طبیعتا ما بیشتر حمله می‌کردیم. سپاهان بیشتر صاحب توپ بود، اما ما باهوش‌تر بازی کردیم.

مهدی پور در ادامه گفت: بازی‌های سخت ما شروع شده اند و باید با تیم‌های بالای جدولی بازی کنیم. در ۲ بازی گذشته نتایج خوبی گرفتیم، اما بازی با سپاهان تمام شد و باید به فکر هفته‌های آینده باشیم.

بازیکن استقلال درباره مشکل زمین تمرین تیمش گفت: زمین تمرین ما در ابتدا شرایط خوبی داشت، اما با برگزاری چند جلسه تمرین کیفیت زمین پایین آمد. آجورلو تمام تلاشش را می‌کند تا این مشکل برطرف شود.

او در واکنش به این که پاشازاده گفته بود اگر مهدی پور مصدوم شود، استقلال فلج خواهد شد، گفت: این نظر، لطف پاشازاده است و امیدوارم هر زمانی که کادرفنی صلاح بداند از من استفاده کند، بهترین عملکرد را داشته باشم./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده