بدهی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی پرسپولیس به استوکس-راهبرد معاصر

بدهی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی پرسپولیس به استوکس

آنتونی استوکس با کمترین اثر گذاری در پرسپولیس حالا پرونده جدیدی را برای این باشگاه به وجود آورده و سرخ‌ها را محکوم به پرداخت ۸۳ هزار دلار کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۲ - ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 19
کد خبر: ۱۱۴۳۱۰

به گزارش راهبرد معاصر ماه‌ها بعد از اینکه آنتونی استوکس پرسپولیس را رها کرد و برنگشت مدیران وقت این باشگاه اعلام کردند در قرارداد این بازیکن بند‌هایی وجود دارد که بر اساس این بند‌ها به خاطر غیبتش و ترک غیر موجه پرسپولیس با جرایم سنگین روبه‌رو خواهد شد، اما حالا این بازیکن نه تنها جریمه نشده، بلکه با شکایت به فیفا، پرسپولیس را محکوم به پرداخت ۸۳ هزار و ۳۳۳ دلار کرده است.

استوکس که ۱۵۰ هزار دلار از ۲۷۰ هزار دلار قرارداد شش ماهه خود را نقداً دریافت کرده بود، علیه باشگاه چنین حکمی گرفته در حالی که کلاً در دو، سه بازی دقایقی کوتاه برای این تیم به میدان رفت.
جالب اینکه باشگاه پرسپولیس که قرار بود حق و حقوق خود را دنبال کند، با اقدامی عجیب به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال ایران شکایت کرد تا استوکس را محروم کنند!
با توجه به شکایت این بازیکن از پرسپولیس بعید است که دست باشگاه سرخ به جایی بند باشد و باید ۸۳ هزار دلار دیگر به این بازیکن پرداخت کند؛ دستمزدی که بابت حضور بسیار کم اثر این بازیکن در پرسپولیس باید پرداخت شود. استوکس در طول دوران حضورش در پرسپولیس هرگز بازیکن مفیدی برای این باشگاه نبود./شهرآرا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار