هادی العامری:سردار سلیمانی و المهندس بر گردن ما دین دارند-راهبرد معاصر

هادی العامری:سردار سلیمانی و المهندس بر گردن ما دین دارند

رئیس ائتلاف الفتح امروز یکشنبه گفت:سلیمانی و المهندس این دین را بر گردن ما دارند که با همه قدرت مراسم سالروز شهادت آنها را گرامی بداریم و در آن شرکت کنیم.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۷ - ۰۵ دی ۱۴۰۰ - 2021 December 26
کد خبر: ۱۱۵۲۹۹

به گزارش راهبرد معاصر «هادی العامری» رئیس ائتلاف الفتح امروز یکشنبه از آحاد ملت عراق خواست در راهپیمایی باشکوهی که شنبه آینده به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس برپا می شود، شرکت کنند.

به گزارش موازین نیوز، العامری در پیامی ویدئویی گفت: شنبه آینده بزرگداشت سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی است و به این مناسبت بزرگترین تظاهرات برگزار خواهد شد  و امیدوارم مردم ما یکصدا و دست در دست یکدیگر برای شرکت در این مراسم قیام کنند.

این شخصیت عراقی تصریح کرد: سلیمانی و المهندس این دین را بر گردن ما دارند که با همه قدرت مراسم سالروز شهادت آنها را گرامی بداریم و در آن شرکت کنیم.

وی با بیان اینکه شرایط کنونی مستلزم موضع یکپارچه برای حضور در مراسم سالروز شهادت  است، گفت: ما به همه مردانمان و شیوخ عشایر و چهره سرشناس از نخبگان و اتحادیه‌ها می‌خواهیم که همگی در این مراسم حضور یابند.

ارتش آمریکا بامداد ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ طی یک عملیات تروریستی به دستور «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور این کشور، سردار سلیمانی و شماری از همراهان ایشان از جمله المهندس را لحظاتی بعد از ترک فرودگاه بغداد به شهادت رساند. /فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده