حمله تند سحر زکریا به مهران مدیری و گوهر خیراندیش/ خانم بازیگر تقریبا از خجالت همه درآمد! + فیلم و عکس-راهبرد معاصر

حمله تند سحر زکریا به مهران مدیری و گوهر خیراندیش/ خانم بازیگر تقریبا از خجالت همه درآمد! + فیلم و عکس

سحر زکریا در مصاحبه‌ای جنجالی تقریبا همه بازیگران را از دم تیغ انتقاد گذراند. در ادمه قسمت‌هایی از صحبت‌های سحر کریا و حمله تند سحر زکریا به مهران مدیری، گوهر خیر اندیش، رضا عطاران، محمدرضا شریفی نیا، رامبد جوان و ... را مشاهده خواهید کرد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۲ - ۱۱ دی ۱۴۰۰ - 2022 January 01
کد خبر: ۱۱۶۰۳۲

به گزارش راهبرد معاصر، سحر زکریا در مصاحبه ای جنجالی تقریبا همه بازیگران را از دم تیغ انتقاد گذراند. در ادمه قسمت هایی از صحبت های سحر کریا و حمله تند سحر زکریا به مهران مدیری ، گوهر خیر اندیش، محمدرضا شریفی نیا ، رامبد جوان و ... را مشاهده خواهید کرد. 

 

بیو گرافی سحر زکریا / فیلم‌های سحر زکریا:

سحر زکریا با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی «در پناه تو» (در نقش دخترعموی رامین) وارد دنیای بازیگری شد. سپس توانایی خود را با بازی در نمایش‌ها و تله‌تأتر‌های مختلف آزمود. اما شاید از بازی در فیلم «مردی از جنس بلور» بود که دیده شد و بار دیگر به تلویزیون بازگشت و نقش‌های نه‌چندان مهمی در چند مجموعه بازی کرد.

بازی در نقش همسر رابین‌هود در مجموعه طنز «قطار ابدی» تا حدودی او را به شهرت رساند، اما شاید او با برنامهٔ طنز «پاورچین» بود که هم استعداد‌های نهفتهٔ بازی در نقش کمدی خود را بروز داد و هم توانست به محبوبیت دست یابد.

او کار خود را با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی مهران مدیری مانند پاورچین و مرد دوهزارچهره ادامه داد. همچنین در مجموعه ویدیویی قهوه تلخ بازی کرده‌است.

 

حرف‌های جنجالی و طوفانی سحر زکریا/ خانم بازیگر تقریبا از خجالت همه درآمد! + فیلم و عکس


مجموعه‌های تلویزیونی سحر زکریا

باران عشق

در پناه تو

قطار ابدی

پاورچین

مرد دوهزارچهره

قهوه تلخ

شوخی کردم…!

در حاشیه
فیلم‌های سینمایی سحر زکریا

مردی از جنس بلور

پسران مهتاب

تله

اگه می‌تونی منو بگیر

دلداده

لج و لج بازی

زن دوم

اسرار پدری

زنان ونوسی مردان مریخی

درباره زندگی

شبکه نمایش خانگی سحر زکریا

برج آرام
تله فیلم سحر زکریا:

سرسپرده

 

علت ازدواج نکردن سحرکریا



او میگوید:ازدواج نکردن نباید به معنای نداشتن فرصت یا سرخوردگی باشد. وقتی شما در ۴۰ سالگی ازدواج نکرده اید، نشان می‌دهد که در این موضوع کمی سختگیر بودید و مسائل کاری و تحصیلی تان در اولویت قرار داشت یا اینکه فرد مورد نظرتان را نتوانستید پیدا کنید.

به همین خاطر نباید به خاطر ترس از تنهایی یا اینکه سایر دوستان تان متاهل شدند و شما هنوز مجردید، تن به هر ازدواجی بدهید بلکه باید همچنان در مقام یک انتخابگر باشید. متاسفانه بعضی از خانم‌های ما بر اساس متر و معیار‌های اشتباهی پای سفره عقد می‌نشینند.

آن‌ها نگاه مادی به ازدواج دارند و به این امید خانه بخت می‌روند که طرف مقابل شان آن‌ها را به لحاظ مالی مورد حمایت قرار دهد. یک زن باید در درجه اول استقلال داشته باشد. این مستقل بودن در همه موارد حتی مسائل مالی هم باید باشد. وقتی شما دست تان در جیب خودتان است، عزت نفس بیشتری دارید و دیگر حاضر نیستید با انگیزه مالی ازدواج کنید.

پس ازدواج برای تان از سر عشق و علاقه اتفاق می‌افتد شاید؛ فکر می‌کنم ازدواج از آن چیز‌هایی است که ارتباط زیادی با سن، موقعیت یا هر چیز دیگر افراد ندارد و در شرایطش رخ می‌دهد و از این جهت نمی‌توان برنامه ریزی منظمی در مورد زمان وقوع آن و شرایطش داشت.

 

سحر زکریا به سیم آخر زد/ شریفی نیا مافیاست!

 

حمله تند سحر زکریا به مهران مدیری و گوهر خیر اندیش

 

سحر زکریا در مصاحبه‌ای تصویری که به تازگی انجام داده است از مهران مدیری و حرف‌های گوهر خیراندیش انتقاد کرد.

زکریا در بخشی از صحبت‌های خود گفت: «حافظه تاریخی مردم بسیار کوتاه است خیلی از هنرمندان کار‌هایی انجام می‌دهند که پس مدتی سریع فراموش می‌شود و این برای یک جامعه بسیار بد است.»

او درباره عدم ادامه همکاری با مهران مدیری گفت: «ما نردبانی برای رشد مهران مدیری بودیم و اگر بخواهم دهانم را باز کنم خیلی نتایج بدی حاصل می‌شود. عده‌ای می‌گویند تو رد داده‌ای، بله رد داده‌ام.»

او با کنایه به گوهر خیر اندیش گفت: «یک خانمی در جشن حافظ تریبون پیدا می‌کند و می‌گوید سریال زیر خاکی را خواباندند، نمی‌دانستم در عروسی دخترم هم نباید می‌رقصیدم. خانم بازیگر ما بسیار خوشحالیم که شما رقصیدید، ما نمی‌گوییم شما نرقصید. اما اینکه می‌گویند آمپول هوا می‌خواستند به ایشان تزریق کنند و تئوری‌های توطئه را یکی یکی ردیف می‌کنند یک بحث دیگر است.»

 

حرف‌های جنجالی و طوفانی سحر زکریا/ خانم بازیگر تقریبا از خجالت همه درآمد! + فیلم و عکس

 

 

 

انتقاد تند سحر زکریا از رامبد جوان پس از تبلیغ تبلیغش برای رژیم غذایی 

 

 

 

عصبانیت سحر زکریا از نحوه انتشار حرف‌هایش/ دشمنانم عمداً این کار را می‌کنند

 

سحر زکریا، بازیگر به آن‌چه «وایرال‌شدن» بخش‌هایی از گفت‌وگوی اخیرش با یک رسانه خوانده واکنش نشان داده و گفته است وقتی صحبت‌هایش تکه‌تکه می‌شوند معنایشان را از دست می‌دهند.

او در پستی اینستاگرامی در این مورد چنین نوشته است: «خواهش می‌کنم اگر قرار است وایرال شود همه مصاحبه وایرال شود، چون وقتی تکه‌تکه وایرال می‌کنید صحبت‌ها معنای خود را از دست می‌دهند. البته کسانی که دشمن بنده هستند مخصوصا این کار را می‌کنند و متاسفم برایشان، تمام مصاحبه در پیجم موجود است، کمی انسان باشیم، مردم همیشه برایم ارزش داشتند و دارند هرچه‌قدر هم تلاش کنید نمی‌توانید مردم را نسبت به بنده بدبین کنید، چون مردم واقعی آن بیرونند که به من انرژی می‌دهند، باز هم از تمام کسانی که من را مورد لطفشان قرار می‌دهند کمال تشکر را دارم. سپاس.»

 

حرف‌های جنجالی و طوفانی سحر زکریا/ خانم بازیگر تقریبا از خجالت همه درآمد! + فیلم و عکس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده