نویدکیا: در صورت نبودن سپاهان و فولاد در لیگ قهرمانان آسیا، فاجعه رخ می‌داد-راهبرد معاصر

نویدکیا: در صورت نبودن سپاهان و فولاد در لیگ قهرمانان آسیا، فاجعه رخ می‌داد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره حذف سرخابی‌ها و صعود مستقیم طلایی پوشان و فولاد به لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۰ - ۱۷ دی ۱۴۰۰ - 2022 January 07
کد خبر: ۱۱۶۸۱۵

به گزارش راهبرد معاصر، محرم نویدکیا درباره حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان و صعود مستقیم سپاهان و فولاد بیان کرد: دلم می‌خواست به ۲ باشگاه فولاد و سپاهان تبریک بگویم و اگر سپاهان و فولاد نبودند، برای فوتبال ما فاجعه رخ می‌داد. اگر ما هم از جام باشگاه‌ها حذف می‌شدیم، آبرو ریزی بزرگی اتفاق می‌افتاد. امیدوارم روزی برسد که دیگر، اما و اگر‌ها در فوتبال ما تمام شود تا چنین مشکلات بزرگی برای فوتبال ما تکرار نشود.

او ادامه داد: اگر همین روند را ادامه دهیم باز هم همین اتفاقات می‌افتد. می‌خواهم از ساکت و مدیریت تشکر کنم که تلاش کردند و همه چیز را فراهم کردند. امیدوارم معضلات فوتبال روز به روز کمتر شود تا دیگر تیم‌ها هم بتوانند از فوتبال ما دفاع کنند. فقط برگزاری یک مسابقه یا بردن، دفاع از حیثیت فوتبال نیست و سازماندهی می‌تواند از اعتبار یک کشور دفاع کند. سپاهان و فولاد این کار را انجام دادند.

نویدکیا گفت: فولاد یکی از تیم‌های خوب لیگ ما است و بازی سختی خواهیم داشت. ما به علت نتایجی که هفته‌های گذشته گرفتیم، تحت فشار بودیم، اما هفته پیش برنده و باید روندمان را ادامه دهیم. به هر حال این موضوع را می‌دانیم اگر باز هم امتیاز از دست دهیم، شانسمان را برای قهرمانی از دست خواهیم داد و به همین دلیل بازیکنان مصمم هستند که بازی خوبی انجام دهند. فولاد تیم خوبی است و باید تلاش مضاعف داشته باشیم تا نتیجه بگیریم.

نویدکیا بیان کرد: فولاد همیشه روند خودش را ادامه می‌دهد و سبک خاصی از فوتبال را بازی می‌کند. باید این واقعیت را قول کنیم که فولاد تیم سرسختی است و باید راهکار داشته باشیم. ما این هفته خوب تمرین کردیم و امیدوارم بتوانیم دیدگاه‌هایمان را پیاده کنیم. فرقی نمی‌کند کدام بازیکن در زمین بازی می‌کند و باتوجه به تیم حریف ممکن است برخی بازیکنان بازی کنند و بعضی از نفرات بازی نکنند. همه بازیکنان در شرایط خوبی هستند و اگر مشکلات جزیی را بتوانیم حل کنیم دیگر مشکل خاصی نداریم.

سرمربی سپاهان درباره مصدومان تیمش گفت: رضا میرزایی و یاسین سلمانی مصدوم هستند، اما مهدی‌زاده از هفته دیگر ما را همراهی می‌کند./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده