شرایط حذف جرایم کرونایی تردد‌ها + جزئیات-راهبرد معاصر

شرایط حذف جرایم کرونایی تردد‌ها + جزئیات

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی شرایط حذف برخی از جرایم کرونایی تردد‌ها را تشریح کرد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۲۲ دی ۱۴۰۰ - 2022 January 12
کد خبر: ۱۱۷۴۵۲

به گزارش راهبرد معاصر، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه ششمین مرحله از رزمایش ارتقا توان و تحرک عملیاتی پلیس راهور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با دستور فرمانده انتظامی توسعه ناوگان راهور اجرا شد و عمر خدمتی خودرو‌های راهور کاهش پیدا کرد، اما هنوز کافی نیست و امیدواریم دولت کمک جدی در این زمینه داشته باشد.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: ۲۶۲۰ خودرو به ناوگان پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی کشور اضافه شده است.

سردار هادیان فر به آمار تصادفات اشاره و تصریح کرد: در هر ساعت دو نفر در تصادفات جان خود را از دست داده و ۳۰ تا ۳۵ نفر مجروح می‌شوند؛ در دو سال گذشته کاهش تصادفات فوتی را داشتیم، اما امسال افزایش این تصادفات را شاهد بودیم که تا امروز ۱۰ درصد از مجروحین قطع نخاع شده و ۱۱ هزار و ۱۴۷ نفر جان خود را از دست داده و ۲۶۱ هزار نفر نیز مجروح و معلول شده‌اند.

وی به موضوع جریمه‌های کرونایی اشاره و بیان داشت: ممکن است افرادی احکامی را از فرمانداری‌ها گرفته باشند، اما این احکام از سوی استانداری یا فرمانداری به پلیس اعلام نشده باشد؛ همچنین در مواردی مانند پرستاران و کادر درمان، افراد دارای احکام قضایی، خبرنگاران، بیماران و افراد دارای وقت عمل جراحی، افرادی که محل کار و ماموریتشان در طرح بوده و ... می‌توانند مشمول حذف این جرائم شوند.

وی گفت: این دسته از افراد می‌توانند با همراه داشتن مدارک و مستندات خود به دفاتر پلیس + ۱۰، هیات‌های رسیدگی ماده ۵ و پلیس راهنمایی و رانندگی استان‌ها در سراسر کشور مراجعه کرده تا پس از انجام بررسی‌های لازم نسبت به حذف جرائم اقدام شود./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده