فرزاد حسنی مجری سال تحویل رادیو جوان-راهبرد معاصر

فرزاد حسنی مجری سال تحویل رادیو جوان

نشست سالگرد ۲۵ سالگی رادیو جوان با حضور مدیر شبکه برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 February 23
کد خبر: ۱۲۳۵۴۵

به گزارش راهبردمعاصر، علیرضا مقصودی مدیر رادیو جوان در آستانه تولد ۲۵ سالگی این شبکه گفت: تلاش ما این است که بدون تکلف با مخاطب حرف بزنیم و بین خبرگی و نخبگی و فضای عمومی مردم ارتباط برقرار کنیم.

رادیو جوان، مخاطبانی از ۱۵ تا ۴۰ سالگی را در بر می‌گیرد. این شبکه به مولفه‌هایی مثل هویت بخشی، امیدبخشی و توجه به نیروی انسانی جوان توجه می‌کند.

به گفته مدیر این شبکه، رادیو جوان برای اعیاد پیش روی مذهبی و نوروز برنامه دارد. در ایام نوروز، در این شبکه گروه جامعه «تازه شو» را در ایام نوروز دارد، «رادیوم» نیز در این ایام برنامه دارد. «با تو حالم خوبه» نیز هر روز ساعت ۲۰ تا ۲۱ به صورت زنده و از حرم امام رضا (ع) روی آنتن می‌رود.

رادیو جوان برای نیمه شعبان هم یک کارناوال شادی در شهر‌های مختلف خواهد داشت که اگر بشود، غیر استودیی است. فرزاد حسنی اجرای برنامه چهار ساعته تحویل سال رادیو جوان را بر عهده دارد.

«پرچمدار»، «همسایه ستاره»، «جوانی که شما باشید» و «با تو حالم خوبه» که در حرم امام رضا (ع) تولید می‌شود، از جمله تازه‌ترین برنامه‌های رادیو جوان است.

«جمعمون جمعه» هم از جمله برنامه‌های مرتبط با فرزندآوری است. برنامه‌ای که سعی دارد به تبیین فرزندآوری بپردازد. تبیین، نگاه دستوری و فرمایشی نیست بلکه پرداختن به یک موضوع همراه با حل شایبه‌ها است./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده