پرسپولیس ۲ بر صفر استقلال را می‌برد!-راهبرد معاصر

پرسپولیس ۲ بر صفر استقلال را می‌برد!

مهاجم اسبق تیم ملی و پرسپولیس نگران به قول خودش اتفاقات عجیب و غریب دربی روز پنج شنبه است.
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۹ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 15
کد خبر: ۱۲۶۳۵۰

به گزارش راهبرد معاصر؛  با جمشید شاه محمدی در حالی تماس گرفتیم که هنوز داور دربی انتخاب نشده بود. با این وجود پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از بابت قضاوت دربی پیش رو ابراز نگرانی کرد.

 

به نظر شما این دربی زیبا و تماشاگر پسند می شود؟

 

اگر استقلالی ها با دفاع مطلق و ضد فوتبال بازی را خراب نکنند شاهد دربی قشنگی خواهیم بود.

 

چرا استقلالی ها بخواهند دربی را خراب کنند؟

 

نه اینکه دربی را خراب کنند بلکه منظورم این است که استقلال اگر یک امتیاز و مساوی هم از پرسپولیس بگیرد کلاهش را بالا می اندازد! به هر حال این تیم با مساوی هم صدرنشین می ماند اما پرسپولیس نیاز به برد دارد.

 

فکر می کنید تیم سابق شما پرسپولیس به این هدف برسد؟

 

من اصلا نمی دانم چه کسی داور شده یا اینکه اصلا دوست ندارم پیش داوری کنم اما اگر داوری دچار اشتباه نشود و اتفاق عجیبی نیفتد، مطمئن باشید پرسپولیس برنده خواهد شد.

 

چرا چنین فکری می کنید؟

 

من فکری نمی کنم بلکه مجموعه عوامل را باید کنار هم چید. طبیعی است در فوتبال برخی اوقات شما از ناحیه داوری سود می کنید و گاهی هم ضرر اما وقتی اشتباهات مرتب و متوالی به سود یک تیم تمام می شود یک مقدار ذهن آدم را درگیر می کند.

 

شما معتقدید اشتباهات داوری به سود استقلال بوده است؟

 

لطفا کامل و درست از قول من بنویسید طبق آمار موجود اشتباهات سهوی داوری در فصل جاری بیشتر به سود این تیم بوده است.

 

ولی استقلالی ها معتقدند در دربی قبلی خطای پنالتی روی رودی ژستد گرفته نشد؟

 

اگر به این حرف ها باشد حرکت رزمی ارسلان مطهری روی فرشاد فرجی کارت قرمز مستقیم و اخراج داشت!

 

بگذریم! شما این بازی را از لحاظ فنی چگونه ارزیابی می کنید؟

 

من نمی گویم استقلال خط دفاع خوبی ندارد اما دیگر دوران برد های یک- هیچ و به قول معروف اقتصادی روز پنج شنبه تمام خواهد شد. این روش دفاعی و دل بستن به ضد حملات تا یک جایی جواب می دهد اما منجر به قهرمانی نخواهد شد.

 

چرا معتقدید داشتن دفاع خوب و کم گل خوردن منجر به قهرمانی نمی شود در حالی که خیلی ها بر این باورند تیمی جام می گیرد که کمتر گل بخورد؟

 

استقلال در نیم فصل دوم هنوز به زمین سفت نرسیده است. اگر آن پنالتی عجیب و غریب دقایق پایانی جلوی گل گهر سیرجان نبود تیم قلعه نویی نمی باخت. خیلی دلم برای " امیر" سوخت. واقعا حق اش شکست مقابل استقلال نبود. نگرانی من و بسیاری از هواداران پرسپولیس به خاطر همین شکل پنالتی هاست!

 

به نظر شما کدام بازیکن پتانسیل درخشش در دربی را دارد؟

 

واقعا نمی توان پیش بینی کرد. شاید خیلی ها از وحید امیری و مهدی ترابی از پرسپولیس یا امیرحسین حسین زاده از استقلال حرف بزنند اما روز دربی ممکن است کسی که هیچ کس فکرش را نمی کند ستاره شود. شاید این بازیکن ازبک.

 

شیرزود تمیروف؟

 

بله، شاید او گل بزند یا وحدت هنانوف یا حتی سید جلال حسینی و اصلا نمی توان پیش بینی کرد. با این وجود امیدوارم پنج شنبه روز بچه های پرسپولیس باشد چون واقعا به برد نیاز داریم. ارزش ۳ امتیاز این بازی برای ما شاید ۹ یا ۱۲ امتیاز باشد!

 

جدا؟

 

کاملا جدی گفتم. ۳ امتیاز از استقلال می گیریم، ۳ امتیاز هم آنها نمی گیرند که می شود ۶ امتیاز! تیمی هم که ببازد هفته بعدی را هم به دلیل سر خوردگی و مشکلات پس از شکست دربی می دهد که می شود ۹ امتیاز.تیم برنده نیز با روحیه بالا هفته بعدی را می برد که می شود ۱۲ امتیاز!

 

محاسبه جالبی بود. در پایان یک نتیجه برای ما پیش بینی کنید؟

 

پرسپولیس با نتیجه ۲ بر صفر استقلال را شکست خواهد داد!/ خبرورزشی

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده