مستمری کمیته امداد در سال 1401 + میزان افزایش-راهبرد معاصر

مستمری کمیته امداد در سال 1401 + میزان افزایش

مستمری کمیته امداد در سال 1401 با افزایش ۲۲ درصد همراه خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 18
کد خبر: ۱۲۶۷۴۷
تعداد نظرات: ۱۲ نظر

به گزارش راهبرد معاصر رئیس کمیته امداد خبر داد که میزان مستمری کمیته امداد در سال 1401 با افزایش 22 درصدی همراه خواهد بود و این افزایش از فرودین این افزایش از فروردین محاسبه و به حساب مددجویان واریز می‌شود.

در سال 1400 میزان مستمری خانواده مددجوی تک نفره 250 هزار تومان، خانواده دو نفره 500 هزار تومان، سه نفر 700 هزار تومان، چهارنفره 900 هزار تومان و پنج نفره یک میلیون و 100 هزار تومان اعلام شده بود که این ارقام در سال 1401 با افزایش 22 درصدی همراه خواهد بود.

 

مستمری کمیته امداد در سال 1401

مستمری کمیته امداد در سال 1401

سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی  با اشاره به برنامه این نهاد برای مددجویان تحت پوشش در سال آینده، اظهار کرد: در بخش‌های مختلف حمایتی، آموزشی، تحصیل، اشتغال و... برنامه‌های خوبی پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات وام اشتغال به مددجویان تحت پوشش این نهاد، گفت: امداد یکی از موفق‌ترین نهادها در سطح کشور در حوزه اشتغالزایی است و در این زمینه سالانه تعداد قابل توجهی فرصت شغلی ایجاد می‌شود و در سال 1401 نیز 500 هزار فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی ادامه داد: یکی از اقداماتی که کمیته امداد در طول سال برای مددجویان انجام می‌دهد، پرداخت مستمری به مددجویان تحت پوشش است که در این بخش ماهیانه مبالغ متفاوتی از یک نفره تا 5 نفر و به بالا پرداخت می‌شود.

رئیس کمیته امداد تصریح کرد: در همین ارتباط مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد با 22 درصد افزایش سال آینده پرداخت می‌شود.

وی درباره زمان پرداخت افزایش 22 درصدی مستمری مددجویان این نهاد، گفت: بر اساس اعلام سازمان برنامه و بودجه این افزایش از فروردین ماه 1401 محاسبه و به حساب مددجویان واریز می‌شود.

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
0
0
این مجلس باصطلاح انقلابی انقدرلاف محرومین رازدچنین وچنان میکند.
اخرسرکف جوبهای دیگران رادرسبدمحرومین وارونه کرد.
۲۲درصدبرای حقوق مجلسیهاباشد.
که نمیداننددردچیست.
بی پولی چه معضل خطرناکی ست.
حجت
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
0
0
سلام باید از کمیته امداد امام و امداد ولایت تشکر کرد بابت کاری که این عزیزان انجام می‌دهند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
0
0
یخورده بیشتر کنید لطفا حقوق بی سرپرستان را
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
0
0
مبلغ مستمری را اعلام کنید همه این اخبار های کهنه را می دانیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
0
0
اخه مگه حقوقش چقدرهه که یک پنجم میخوهد افزایش پیدا کنه
حقوق
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
0
0
باسلام مستمری این ماه برام ریختین ‌7نفریم .و نیازمند
مجید حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
0
0
با سلام و عرض ادب بنده مددجوی کمیته امداد امام خمینی هستم و دوبار عمل قلب باز انجام دادم خداوند هیچ پدری رو شرمنده خوانواده اش نکنه روزهای سختی رو دارم میگذرونم با قلب مریضم دیگر قادر به کارکردن نیستم و فرزند پسری دارم که تازه ازدواج کرده از شما خیرین عزیز تقاضای کمک دارم برای خودم نه فقط برای پسرم ازتون عاجزانه کمک میخواهم خدایا خودت به فریادمون برس منو شرمنده پسرم نکن
نسرین
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
0
0
با350تومن خودتون میتونین زندگی کنین من 1500کرایه میدم تاکی میتونم توخونه هاکارکنم برج پنج هم بایدخونموخالی کنم باده تومن کجاخونه بگیرم کمیته کرمانشاه میگن به ماربطی نداره من چیکارکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
0
0
لطفا به اطلاع آقای بختیاری برسانید که در سال 1400مستمری مددجویان به گفته خودتان 67درصد افزایش یافت که برای خانواده دونفره باید میشد 584500تومان اما فقط 500000تومان به خانواده دونفره واریز میشد،خوب بفرمائید مابقی به کجا رفت؟چرا برای شماها که یک تومان ناقابل پول حساب میشود،برای ماها 84500تومان پول نیست؟تازه لازم به ذکر است که مابه التفاوت فروردین 1400را هم کلا نادیده گرفتید و واریز نکردید در حالیکه گفتید از فروردین واریز میشود،با این حساب در سال 1401هم که 22درصد افزایش بیابد باید برای دونفر 610000تومان داده شود حالا این گوی و این میدان ببینیم باز هم چقدر از ماها کسر خواهد شد و به جیب کدامین افراد کشورهای برادر واریز خواهد شد؟
مهدی تربت حیدریه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
0
0
با سلام وارزادب به همه مسئولین کمیته امدادور،یس جمهور محترم وقت من ازبچگی پدرنداشتم توکارخانه انگشت پام قطع شد الان نه ارسی دارم نه جزخداکسی روتودنیا نه خانه نه ملکی هیچی مادرم زن مردم بود که شوهرش فوت کرد ازمادرمم ارثی گیرمان نیومدحالا بازن و بچه بامستمری و یارانه زندگی میکنیم به خداقسم انصاف نیست این قدمن پیش زن و بچه خاربشم اونم واسه کشوری مثل ایران لعنت خرابه مسئولین دزدوکثیف الهی شما هم مثل من بشین تابفهمین چی میگم بمیریم بهتره
هادیم‌کی‌واریز‌میشه‌این‌ماه
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
0
0
سلام‌کی‌واریز‌میشه
محدثه بهبودیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
0
0
باسلام وخسته نباشید مددجوی کمیته امداد هستم بی سرپرست هستم درآمدم کفاف
زندگی ام را تامین نمی کند مجرد بوده وتنها زندگی میکنم چندتا از لوازم وملزومات خانه را لازم دارم تورا خدا رسیدگی کنید.
تحلیل های برگزیده