نامگذاری معبری در مشهد به نام شهید اصلانی-راهبرد معاصر

نامگذاری معبری در مشهد به نام شهید اصلانی

بنا بر اعلام شورای شهر مشهد معبری در مشهد به نام حجت‌ الاسلام محمد اصلانی نامگذاری می شود.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۴ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 06
کد خبر: ۱۲۸۴۲۲

به گزارش راهبرد معاصر رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: نامگذاری معبری در مشهد به نام "حجت‌ الاسلام محمد اصلانی"، شهید حادثه تروریستی در حرمر مطهر رضوی با تصمیم کمیسیون فرهنگی و اجتماعی این شورا در دستور کار قرار گرفت.

حجت‌الاسلام حسن منصوریان روز چهارشنبه با اعلام این مطلب به خبرنگاران افزود: یکی از سیاست‌های راهبردی شورای ششم شهر مشهد ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، شهید اصلانی، خود را وقف مردم و ساکنان حاشیه شهر کرده بود.

وی خاطر نشان کرد: سیره و زندگی این روحانی شهید، بهترین الگو و مسیر راه برای خادمان مردم است، از این رو با تصمیم کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد، علاوه بر نامگذاری معبری به نام این شهید، ویژه‌ برنامه‌هایی به منظور معرفی و بزرگداشت حجت‌الاسلام شهید محمد اصلانی، پیش‌بینی و اجرایی می‌شود.

"به گزارش ایرنا، فردی تکفیری روز سه شنبه ۱۶ فروردین ماه در صحن پیامبر اعظم حرم امام هشتم (ع) با چاقو به سه روحانی حمله کرده و آنان را به شدت مجروح کرد.

به دنبال این اقدام تروریستی حجت‌الاسلام محمد اصلانی یکی از این روحانیان به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید و ۲ روحانی دیگر شامل حجج اسلام پاکدامن و دارایی در بخش مراقب‌های ویژه بیمارستان بستری شده اند.

هر سه روحانی مزبور، که هدف این سوء قصد قرار گرفته‌اند، از فعالان جهادی و فرهنگی و ساکن در منطقه قلعه ساختمان (شهرک شهید رجایی) از مناطق حاشیه شهر مشهد بوده اند."/ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار