نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱+اسامی برندگان فروش فوری ایران خودرو با کد ملی و کد پیگیری امروز+ اسامی مادران برنده قرعه کشی ایران خودرو اردیبهشت ۱۴۰۱-راهبرد معاصر
اسامی برندگان ایران خودرو امروز،

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱+اسامی برندگان فروش فوری ایران خودرو با کد ملی و کد پیگیری امروز+ اسامی مادران برنده قرعه کشی ایران خودرو اردیبهشت ۱۴۰۱

قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو امروز یکشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ با حضور نهاد‌های نظارتی برگزار می‌شود و متقاضیان ثبت نام خودرو‌های ایران خودرو می‌توانند با مراجعه به سایت ایران خودرو نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان فروش فوری ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی و همچنین اسامی مادران برنده قرعه کشی ایران خودرو در اردیبهشت ۱۴۰۱ را مشاهده نمایند. در این طرح ۴ محصول ایران خودرو با قیمت مشخص و موعد تحویل سه ماهه عرضه شد در ادامه این خبر نتایج قرعه کشی ایران خودرو در امروز به همراه لینک اسامی برندگان ایران خودرو با کد ملی و کد پیگیری، اسامی مادران برنده ایران خودرو، جزئیات طرح جدید فروش ایران خودرو، نحوه واریز وجه برندگان ایران خودرو و ... را بخوانید.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 April 24
کد خبر: ۱۳۰۶۱۴
تعداد نظرات: ۵۶ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ نتایج قرعه کشی فروش فوری 4 محصول ایران خودرو امروز یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 با حضور نهادهای نظارتی و در محل همیگشی برگزاری قرعه کشی های ایران خودرو برگزار می شود در این طرح که در قالب دو بخشنامه عرضه شد 4 محصول  پارس سال سفارشی، پارس با موتور TU5، رانا پلاس و رانا پلاس با موتورTU5P، سقف شیشه ای و گیربکس شش سرعته دستی  با قیمت مشخص و زمان تحویل سه ماهه هم برای عموم مردم و هم برای مادران دارای دو فرزند در جهت حمایت از خانواده و جوانی جمعیت عرضه شد. نتایج قرعه کشی ایران خودرو در امروز بر روی سایت ایران خودرو به نشانی نشانی  https://esale.ikco.ir/  قرار خواهد گرفت همچنین در ادامه این خبر لینک ورود به سایت ایران خودرو؛ لینک نتایج قرعه کشی ایران خودرو در امروز 4 اردیبهشت 1401، اسامی برندگان ایران خودرو بر اساس کد پیگیری و کد ملی، قیمت جدید ایران خودرو، اسامی مادران برنده خودرو های ایران خودرو و ... را خواهیم آورد.

 

 لازم به ذکر است خودرو‌های ارائه شده، مهلت ثبت‌نام و شرایط ثبت‌نام برای هر دو طرح فروش فوق العاده ایران خودرو اردیبهشت 1401(فروش فوق العاده مرحله سی وششم  و  مرحله چهارم فروش فوق العاده برای مادران دارای دو فرزند و بالاتر) مشابه بوده و تنها کد‌های فروش متفاوت است.

 

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 4 اردیبهشت 1401 

با توجه به تعطیلی روز شنبه، سال‌روز شهادت حضرت امام علی (ع)، مراسم قرعه کشی ایران خودرو امروز یک‌شنبه  چهارم اردیبهشت ماه ساعت 10 صبح با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار خواهد شد.متقاضیان می‌توانستند از روز ۳۰ فروردین ماه به مدت سه روز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو نسبت به ثبت نام خودرو های ایران خودرو و شرکت در قرعه کشی اقدام کنند. اسامی برندگان ایران خودرو و متقاضیان عادی، عصر  امروز یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 بر روی سایت ایران خودرو به نشانی  https://esale.ikco.ir/   منتشر خواهد شد همچنین متقاضیان با کلیک بر روی لینک زیر می توانند به صفحه لیست برندگان ایران خودرو در سایت ایران خودرو منتقل شوند.  لارم به ذکر است که تمامی شرایط و ضوابط قرعه کشی در این بخشنامه اجرا خواهد شد.

 

جهت مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو در امروز و مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد ملی و کد پیگیری اینجا کلیک کنید

 

اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی 4 اردیبهشت1401

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه نمائید همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی ایران خودرو اطلاع پیدا کنید. برندگان قرعه کشی فروش فوری سه محصول ایران خودرو را در لینک زیر نیز می توانید مشاهده نمایید.

 

 

نحوه جستجو با کد پیگیری و کد ملی برندگان ایران خودرو امروز یکشنبه 4 اردیبهشت 1401

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

 

سایت مشاهده برندگان و نتایج قرعه کشی ایران خودرو  اردیبهشت 1401

متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت نام در سایت های غیر معتبر و با آدرس مشابه، پرهیز کنند. همچنین برای مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو نیز به همین سایت مراجعه نمایند. 

اسامی برندگان قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو با کد ملی و کد پیگیری امروز

نحوه اعلام اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو امروز اردیبهشت 1401

نتایج برندگان قرعه کشی ایران خودرو از دو طریق اعلام می شود. نخست آنکه از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی برای افراد منتخب پیامک ارسال می شود. همچنین اسامی برندگان با کد ملی و کد پیگیری در سایت ایران خودرو قرار می گیرد و اگر به هر دلیل پیامک دریافت نکردید می تواندی از طریق سایت ایران خودرو نسیت با استعلام ثبت نام خود اقدام کنید.

 

مهلت واریز وجه برندگان قرعه کشی ایران خودرو اردیبهشت1401

متقاضی باید ظرف ۵ روز پس از اعلام اسامی انتخاب شدگان و دریافت پیامک، وجه خودرو را از طریق سایت ایران خودرو واریز کند در غیر این صورت ثبت نام کان لم یکن تلقی خواهد شد.

 

نحوه واریز وجه برندگان قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو  در 4 اردیبهشت 1401

پس از برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی، فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت  علی‌الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو واریز می‌کند.
الباقی وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.
قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، متقاضی هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

و اسامی برندگان طرح مادران، پس از استعلام تا 72 ساعت بعد از قرعه کشی منتشر خواهند شد.

 

ورود به سایت ایران خودرو در اردیبهشت 1401

 

 

اسامی مادران برنده قرعه کشی ایران خودرو در فروش فوری امروز یکشنبه 4 اردیبهشت1401

 اسامی برندگان طرح مادران، پس از استعلام تا 72 ساعت بعد از قرعه کشی منتشر خواهند شد.مادران متقاضی که در طرح فروش فوری فروردین 1401 ایران خودرو ثبت نام کرده اند جهت مشاهده نتایج قرعه کشی و اسامی مادران برنده قرعه کشی ایران خودرو می توانند با مراجعه به سایت ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نتایج قرعه کشی ایران خودرو ویژه مادران در اردیبهشت 1401 را مشاهده کنند همچنین در لینک زیر نتایج قرعه کشی فروش فوری برای مادران و اسامی مادران برنده در جدیدترین طرح فروش فوری ایران خودرو در 1401 را می توانید مشاهده کنید. 

اسامی مادران برنده طرح فروش فوری ایران خودرو امروز 4 اردیبهشت 1401

 

شرایط ثبت نام فروش فوری ایران خودرو ویژه مادران (مرحله چهارم)


به اطلاع ميرساند در راستاي ابلاغ قانون حمايت از خانواده و جواني جمعيت در تاريخ 1400/08/19 از سوي مجلس شوراي اسلامي، شركت ايران خودرو براي مادراني كه فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاريخ قانون مذكور متولد شده اند، امكان ثبت نام يكدستگاه از محصولات ايران خودرو را به قيمت مصوب فراهم نموده است.

 

در صورتيكه تعداد متقاضيان مشمول در اين بخشنامه، بيش از ظرفيت شرايط فروش باشد، تخصيص خودرو در قالب قرعه كشي صورت مي پذيرد و در غير اين صورت، براي تمامي مادران مشمول كه شرايط آنها به تاييد سازمان هاي ذيربط برسند، امكان واريز وجه ميسر خواهد گرديد.

 

همچنين به اطلاع ميرساند قرعه كشي اين بخشنامه با شرايط فروش مشابه، همزمان انجام ميشود و اطلاعات منتخبين طرح مذكور به سازمان ثبت احوال ارسال ميگردد، تا پس از شناسايي مادران حائز شرايط، امكان واريز وجه براي ايشان ميسر گردد.

 

متقاضي محترم مي بايست، موضوع زمان تولد فرزند دوم يا مابعد، پس از تاريخ 1400/08/19 را تأييد و پذيرش تبعات ناشي از عدم ثبت اطلاعات صحيح را تعهد نمايد .

زمان تحویل ایران خودرو در فروش فوری ویژه مادران 

موعد تحویل 4 محصول ایران خودرو در فروش فوری فروردین 1401 سه ماهه می باشد.

 

سایت ثبت نام خودروهای ایران خودرو برای مادران دارای دو فرزند اردیبهشت 1401

مادران متقاضی می‌توانند در موعد مقرر، با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

 

اسامی مادران برنده قرعه کشی ایران خودرو

جزئیات فروش فور 4 محصول ایران خودرو 

فروش فوری 4 محصول ایران خودرو با موعد تحويل 3 ماهه و با روش قرعه كشی از روز سه شنبه مورخ 30/01/1401 شروع و تا پايان پنج شنبه مورخ 01/02/1401 ادامه داشت. مطابق با بخشنامه شماره 4249 دريافت كد كاربري و كلمه عبور قبل از ثبت نام در سايت فروش اينترنتي از الزامات ثبت نام خودرو می باشد.

 

خودرو های عرضه شده ایران خودرو در فروش فوری 

در این طرح، 4 محصول پارس سال سفارشی، پارس با موتور TU5، رانا پلاس و رانا پلاس با موتورTU5P، سقف شیشه ای و گیربکس شش سرعته دستی عرضه می شود.

 

قرعه کشی ایران خودرو امروز یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

سایت ثبت نام  خودرو های ایران خودرو در فروش فوری دراردیبهشت 1401

 متقاضیان این طرح در موعد مقرر می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir درخواست خود را ثبت کنند.

 

نحوه ورود به سایت ثبت نام فروش فوری ایران خودرودر اردیبهشت 1401

  • متقاضي محترم، شماره تلفن همراه معرفي شده در زمان ثبت نام حتما بايد به نام شما باشد.
  •  مشتري محترم گروه صنعتي ايران خودرو شماره تلفن82272727 -021 در ايام طرح هاي فروش اينترنتي بطور 24 ساعته و شبانه روزي جهت پاسخگوئي به سئوالات و راهنمائي در خدمت شما مي باشد .
  •  مشتری گرامی با توجه به تغيير روال ثبت اطلاعات مشتریان (ورود کاربر) جهت کلیه امور مرتبط با میزکار خود می بایست از لینک ثبت نام / تنظیم رمز اقدام به تکمیل اطلاعات و تنظیم رمز نمایید.

 

نحوه ثبت نام فروش فوری ایران خودرو اردیبهشت 1401

مرحله اول: متقاضی، با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌کند.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌شود.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

مرحله چهارم: فهرست منتخبین قرعه كشی، حداكثر 3 روز پس از پایان ثبتنام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامك اعالم میگردد و متقاضی میبایست با مراجعه به سایت، از وضعیت ثبت نام خود )انتخاب یا عدم انتخاب خود در قرعهكشی( مطلع گردد. مرحله پنجم : فرد انتخاب شده ظرف مهلت 5 روز، پیش پرداخت علی الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصوالت ایران به آدرس: ir.ikco.esale خودرو واریز می نماید، در صورت عدم واریز كامل پیش پرداخت علی الحساب خودرو، ثبت نام متقاضی كان لم یكن تلقی میگردد.

نکته۱: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می‌شود و هیچ گونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

 

قیمت خودرو های ایران خودرو امروز 4 اردیبهشت 1401

 

قیمت خودروهای سایپا

خودرو

قیمت نمایندگی (تومان)

قیمت بازار (تومان)

پراید 111  0 200,000,000
پراید 131  0 179,000,000
پراید 132  0 170,000,000
پراید 151  150,564,000 175,000,000
تیبا  119,153,000 198,000,000
تیبا 2  126,164,000 199,000,000
تیبا 2 پلاس  0 211,000,000
ساینا دنده ای EX  123,932,000 208,000,000
کوییک دنده ای  168,061,000 240,000,000
کوییک دنده‌ ای R  177,234,000 225,000,000
وانت زامیاد  257,688,000 290,000,000
وانت زامیاد گازسوز  285,322,000 328,000,000
وانت زامیاد دیزل  0 420,000,000
آریو  0 440,000,000
چانگان CS35  0 635,000,000
کیا سراتو 2000  0 1,055,000,000
سیتروئن C3  0 1,075,000,000
سایپا 151 پلاس  175,610,000 189,000,000
تیبا صندوق دار دوگانه سوز sx  0 0
تیبا صندوق دار پلاس  0 188,000,000
ساینا پلاس دنده ای  0 228,000,000
ساینا s دنده ای  169,817,000 212,000,000
کوییک اتوماتیک پلاس  277,086,000 295,000,000
شاهین G  344,580,000 358,000,000
وانت پادرا پلاس  300,891,000 315,000,000
کوییک دنده‌ ای S  183,876,000 219,000,000
 
 

اعلام ظرفیت محصولات ایران خودرو در طرح جدید فروش فوری


دقایقی قبل قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو ویژه مرحله سی و ششم و مرحله چهارم طرح مادران آغاز شد.

دقایقی قبل قرعه‌کشی طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو مرحله سی‌ و ششم آغاز شد.

مراسم قرعه کشی طرح فروش فوری با قیمت قطعی 4 محصول ایران خودرو ساعت 11 صبح امروز یکشنبه 4 اردیبهشت ماه آغاز شده است.

مشخصات متقاضیان منتخب "در طرح عادی" پس از تایید ناظرین از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو تا عصر امروز اعلام و همچنین پیامک اطلاع رسانی برای منتخبان ارسال خواهد شد.

اسامی برندگان در طرح "مادران" تا 72 ساعت آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

منتخبان به مدت 3 روز مهلت خواهند داشت تا به واریز، مبلغ پیش پرداخت براساس بخشنامه اقدام کنند و در صورت واریز نکردن وجه، نفرات فهرست ذخیره، جایگزین خواهند شد.

 

 

 

ظرفیت محصولات در طرح ویژه عموم:


 

 

تعداد شرکت کنندگان

ظرفیت

شانس برنده شدن

پارس سال سفارشی XU7P

پارس سال سفارشی XU7P

1.592.209

1500

1 به 1061

پارس TU5

پارس TU5

2.540.191

1500

1 به 1693

رانا پلاس پانوراما

رانا پلاس پانوراما

484.367

500

1 به 968

رانا پلاس

رانا پلاس پانوراما

177.399

500

1 به 354

مجموع 4.794.166 4000 1 به 1243

 

ظرفیت محصولات در طرح مادران:
 

 

تعداد شرکت کنندگان

ظرفیت

شانس برنده شدن

پارس سال سفارشی XU7P

پارس سال سفارشی XU7P

107.872

1500

1 به 71

پارس TU5

پارس TU5

171.821

1500

1 به 114

رانا پلاس پانوراما

رانا پلاس پانوراما

18212

500

1 به 36

رانا پلاس

رانا پلاس

8776

500

1 به 17

مجموع 306.681 4000 1 به 76
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
0
0
بخدازندگی بااین گرونیا سخت شده اگه این ماشینم نصیبمون نشه دیگه به چه امیدی بچه بیاریم
ابراهیم اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
0
0
در طرح مادران این 306000نفر ازکجا امدند؟کل مادران 190000هزارتا بود 70000هزارتا برنده شدند.، یعنی توی یه هفته 185000هزار نوزاد به دنیا اومده.!!!مگه کارخانه عروسک ساز یه .!!! با این قرعه کشی مسخره
Samane
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
0
0
با سلام .بنده دوره 22 ام هستش ک ثبت نام میکنم این چ وضعیه مگه میشه ب یکی اولین بار در بیاد ب ماها با گذشت این همه مدت در نیاد لطفا اگ طبق منطقه قرعه کشی میکنید ،منطقه شهریار _اندیشه رو هم در نظربگیرید ممنون
ثریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
0
0
لطفا محتاج پول حواله ش هستم بدجوری محتاجیم کمک کنید ثریا سلیمانی بابادی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
0
0
واقعا یعنی برنده نشدم من دو بچه مریض داشتم و نیاز داشتم ولی همش الکی بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
0
0
سلام ما یه خانواده ۶ نفری بدون وسیله چطور قرعه کشی میشه که هر دفعه ثبت کردیم در نیامده وااااقعا
فریده محرمی شقایق
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
0
0
من الان یساله ک دارم ثبت نام‌میکنم پس چرابه اسمم درنمیادیه دختردارم یه پسرم توراهه چطوری قرعه کشی میکنیدک به اسم ماهادرنمیاد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
0
0
سلام ، 31 بار شرکت کردم ولی خب همش پشم بود چطور قرعه کشی هست که اینقدر شرکت میکنیم در نمیاد واقعا مسخره هست فقط همین
رباب حیدری حاجی خواجه لو
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
0
0
سلام فرزند سوم دارم ثبت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
0
0
من برنده نشدم دوباره باید ثبت نام کنم یا منتظر قریشی آینده باشم
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
0
0
چطوره ما تو حسابمون بجز یارانه پول ندیده‌ایم به اسم ما درنمیاد بیست بار ثبت نام کردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
0
0
واقعا چطور قرعه کشی میشه پس چرابه اسم ما درنمیاد همش این ماشینها میره جلودرنمایشگاهها باقیمت کلان فروخته میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
0
0
سلام من این بار 28بار با این سری شرکت کردم چجوریه پس یه بار هم برنده نشدم خواهشاً بگین چجورثبت نام کنیم برنده بشیم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
0
0
انشالله به‌اونایی که واقعا نیازمند هستند در‌بیاد.من‌بچه سومم‌متولددیماه سال ۱۴۰۰ است چندین‌بار‌هم‌خودم‌وهم‌همسرم شرکت‌کردیم ولی برنده نشدیم..جای‌تأسف است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
0
0
من از سال ۹۲ ماشین ندارم تا الان چند بار اقدام کردم برای قرعه کشی چرا نمی‌شه (اولویت بندی ندارید)؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
0
0
من نمیخوام التماس کنم ولی یک ماشین پژو پارس میخوام
جرودادی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
0
0
مادران هنوز نتیجش اعلام نشده دوستان ۷۲ساعت بهد اینها اعلام میشه
خدیجه علیزاده مفرد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
0
0
منیه ساله ثبت نام میکنم یه بار به اسمم دراومد متاسفانه اس ام اس نزدن منم متوجه نشدم الانم درنمیاد ۴۹ سال دارم تا حالا صاحب ماشین نشدم دیگه از زندگی سیر شدم افسرده شدم شماروبخدا یه بارم به اسم ما دربیاد ممنونم از لطفتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
0
0
به نام خدا
سلام
ایرانی یعنی دزد دزد دزد
چطور ممکنه اونای که خودرو دارن و یا پولدارن اسمشون در میاد ولی اونایی که هیچ وقت خودرویی نداشته و یا هم پلاکی به اسمش نبوده اسمشو در نمیاد
خزال قاطع جنکانلو
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
0
0
مادره سه فرزند
ناصر امیری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
0
0
سلام من از روزی قرعه کشی شده دارم ثبت نام میکنم ولی شانسم در نیومد خدایی موندیم قضیه چی خداوند نبخشد کسانی رو در این کار خیانت مزکنن فردا روز قیامت جواب بدن در ماه رمضان هم خلاف و پارتی بازی باشه ظلمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
0
0
سلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
0
0
سلام بر شر کت ایران خودرو خسته نباشید بنده ۴۵ بار خودمو و همسرم ثبت نام کردیم ولی موفق نشودیم واقعلا این عادلانست .
آخرت
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
0
0
خدا لعنتتون کنه ایران پر از دزد شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
0
0
باسلام من در هر قرعه کشی شرکت می کنم متاسفا هیچ وقت بر نده نمی شوم دوعلت دارد یا قرعه کشی نمی شود چند اسامی اشنا ها اعلام می کنند یا دست دیگران در کار است برای انهای چند ماشین دارند ماشین به اسم انها در می اید ودر باز ازاد می فروشند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
0
0
راست میگی این 185000نفر از کجا امد
صمد مزیدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
0
0
سلام واقعن متاسفم برا دولت مردان من تاحالا همه قرعه‌کشی ها ثبت‌نام کردم ولی هنوز هیچ خبری نشنیدم از برنده شدن فقط پول ثبت‌نام هم زرر کردم
دهقان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
0
0
من الان دو ساله دارم ثبت نام میکنم هر دوره ولی خبری از برنده شدن نیست نمی‌دونم چه حکمتی تو کاره خدا وکیلی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
0
0
سلام خدا رهم به این چشم انطز بودنمون چه کار کنیم از دست این همه سرکاری ثبت نام ایران خودرو ۱۶ بار ثبت نام کردم خبری نشده است احمدی از شهرستان شهریار امیریه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
0
0
کاش منم شانس داشتم
پوریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
0
0
سلام من بعد 18 بار این بار رفتم تو حالت رزرو خدا کنه به اسمم در بیاد
کسی تا حالا تو حالت رزرو رفته دوستان؟؟
حذیفه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
0
0
پیگیری برنده شدن ایران خودرو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
0
0
سلام من 20بار ثبت نام کردم ولی هیچ خبری نیست این قرعه کشی ها همش سرکار گذاشتن مردم است
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
0
0
همش سرکاری است
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
0
0
برای بار سی ویک هم‌ ثبت نام کردم اما برنده نشدم ،خدایا خودت کمک کن
@m
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
0
0
سلام این دوره ویژه مادران بود ثبت نام کردیم بازهم اسم در نیومد تعجبیم موندیم الکی بعضی هارو سرکاری میزاران
سمیه دهقانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
0
0
برنده شدیم
یعقوب ابهری
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
0
0
۲۴بار ثبت نام کردم قرعه بنامم در نمیاد
کژان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
0
0
من الان دوباره ثبت نام مادران کردم برنده نشدم نمیدونم چرا اینقدر بدشانسم
مریم اسگندری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
0
0
سارینا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
0
0
ماهم هرهفته مینویسم اسم مون درنمیاد بعد یارو شاسی بلند داره اسمش درمیاد حواله اش میفروشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
0
0
سلام از۱۹آبان ماه حساب میگردی چی میشد منهم ماشین میخوام مادر دو فرزند هستم
برزنونی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
0
0
سلام دوره چهارم مادران ثبت نام کردیم جوابی نیومده میزنه در حال بررسی آقا اگه نمیخاین حمایت کنید بگید والا مردم رو سرکار نزارید به والله کارتون درست نیست این چه وضعیه یه جواب مگه چقدر کار داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
0
0
سلام کسی میتونه بگه نتایج این دوره ی فوق العاده ی ویژه مادران اعلام شده یا نه؟؟
من هرچی میرم رو لینک برنده ها میگه در حال برسی
یزدان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
0
0
چرا بعد یه هفته قرعه کشی برا من زده در حال بررسی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
0
0
نتیجه مادران نیامده که؟؟چطور گفتی برنده شدیم یا تعدادی گفتن برنده شدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
0
0
ای مردم شما بد شانس نیستین، ایران خودرو اصلا قرعه کشی نمی کنه اینا همش نمایش ،در هر شهری یه نفرو برنده کردن .
حسین حاتمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
0
0
نمی‌دونم چرا به اسم ما در نمیاد شکی توش نیست که دست های پشت پرده زیاده
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
0
0
ماامیدوار بودیم ک توی قرکشی برنده میشیم ولی نشودیم
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
0
0
سلام من بچه سوم ۱۴۰۱/۰۱/۱۹به دنیا امد ثبت نام کردم بعد از ۴ بررسی شما برنده نشده اید پس دروغی بیش نیست مثل وام فرزند اوری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
0
0
از این طرف میگن سی سال دیگه ایران کشور پیر شناخته میشن، از این طرف هم مردم رو تشویق میکن به بچه آوردن ، حالا که میخوان خودرو بدن این همه مادر از کجا میارن که هرچی می‌نویسم به اسم مون در نمیاد
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
0
0
سلام ما پنج فرزند داریم فرزنداخرمااسفندنودوشش است مانبایدشرکت کنیم خودم هم متولدهزاروسیصدوشصت هستم بایک شوهرمریض احتیاج به یک ماشین هستم که خرج بچه هایم رادربیارم توی یک آژانس کارکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
0
0
حمایت از فرزند آوری دروغ، فقیر فقرا را احمق فرز کردن بچه دار بشن لوکر دلت زیاد بشه توی این زمونه یه بچه را سرسامون بدی 1میلیارد خرجش !!! لعنت به این حمایت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
0
0
بخدا که بلانسبت مردم را خر فرض میکنند تو کل دنیا برای فروش ماشین ها شون التماس می‌کنن و با شرایط مختلف میخان یه ماشین بفرستد نمی‌توانند اینا با مردم ایران چکار کردن که اشک همه رو در اوردن
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
0
0
خواهش کمک کنید 3تا بچه دارم مریضم دیابتی هستم تو اجاره هستم بخاطر خدا منو برنده کنید
تحلیل های برگزیده