وضعیت تعطیلی مدارس تهران فردا چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱-راهبرد معاصر

وضعیت تعطیلی مدارس تهران فردا چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت از تشکیل جلسه برای تعیین وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات تهران خبر داد.براساس آخرین خبرها ،مدارس تهران در تمام مقاطع فردا چهارشنبه 28اردیبهشت 1401تعطیل می باشد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 17
کد خبر: ۱۳۴۰۸۱

به گزارش راهبردمعاصر، عباس شاهسونی رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با بیان اینکه مطالعات سال‌های گذشته نشان می‌دهد که در طی روز‌های گرد و غباری در اهواز مرگ‌ها به میزان ۳.۲۸ درصد نسبت به روز‌های عادی افزایش می‌یابد افزود: توصیه می‌شود بیماران قلبی و عروقی، تنفسی، سالمندان، کودکان، مبتلایان به دیابت و آسم از هرگونه تردد در فضای آزاد اجتناب کنند.

وی افزود: منشا آلودگی هوا در حال حاضر طوفان‌های گرد و غباری است که از عراق و سوریه نشات گرفتند.

شاهسونی در پاسخ به این سوال که احتمال تعطیلی مدارس و ادارات برای روز چهارشنبه وجود دارد گفت: در صورت تداوم آلودگی هوا جهت حفظ سلامتی مردم و جهت کاهش مواجهه با ذرات معلق کمیته شرایط اضطرار باید در خصوص ادامه تعطیلی تصمیم گیری کند. 

 

تعطیلی مدارس تهران فردا چهارشنبه 28اردیبهشت 1401

 

عابد ملکی معاون عمرانی استاندار تهران اظهار کرد: با توجه به تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا تمام مدارس استان تهران در همه مقاطع در روز چهار شنبه به دلیل وضعیت ناسالم هوا تعطیل است.

وی گفت: در صورت افزایش پیش‌بینی‌نشده آلودگی هوا، تعطیلی دانشگاه‌ها و ادارات ابتدای صبح فردا به اطلاع خواهد رسید.

معاون عمرانی استاندار تهران افزود: آزمون کارشناسی ارشد طبق برنامه‌ریزی قبلی در تمامی حوزه‌ها از جمله مدارس برگزار می‌شود و بانک‌ها و بورس نیز باز خواهند بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده