بهترین کیف گوشی موبایل در بازار ایران (قیمت مناسب در سال 1401 - 2022)-راهبرد معاصر

بهترین کیف گوشی موبایل در بازار ایران (قیمت مناسب در سال 1401 - 2022)

لازمه محافظت از گوشی هوشمند، انتخاب یک کیف گوشی موبایل مناسب است. استدلال بسیاری از خریداران کیف گوشی موبایل این است که این وسیله جانبی، در تماس با آب از گوشی محافظت می کند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 21
کد خبر: ۱۳۴۵۳۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ لازمه محافظت از گوشی هوشمند، انتخاب یک کیف گوشی موبایل مناسب است. استدلال بسیاری از خریداران کیف گوشی موبایل این است که این وسیله جانبی، در تماس با آب از گوشی محافظت می کند.

بهترین کیف گوشی موبایل در بازار ایران (قیمت مناسب در سال 1401 - 2022)

 

بهترین کیف گوشی موبایل در بازار ایران

لازمه محافظت از گوشی هوشمند، انتخاب یک کیف گوشی موبایل مناسب است. استدلال بسیاری از خریداران کیف گوشی موبایل این است که این وسیله جانبی، در تماس با آب از گوشی محافظت می کند. برخی از پرفروش ‌ترین کیف های تلفن همراه نه تنها در برابر آب و باران، بلکه از گوشی در برابر گرد و غبار و کثیفی محافظت می نمایند. در این مقاله قصد داریم تا نکاتی را در رابطه با بهترین کیف گوشی در بازار ایران بیان نماییم. با ما همراه باشید تا درباره بهترین کیف گوشی موبایل در بازار ایران (قیمت مناسب در سال 1401 - 2022) اطلاعات جامعی کسب کنید.

از آنجایی که اکثر افرادی که به دنبال یک کاور جدید برای گوشی خود هستند در سایت های فروش آنلاین گزینه های زیادی را مشاهده میکنند؛ اما اکثر این وب سایت ها دارای اطلاعات مبهمی هستند. متاسفانه اغلب فروشگاه های لوازم جانبی موبایل اطلاعات کمی را درباره محصولات ارائه می دهند. اصلی ترین وجه تمایز اغلب کیف های موبایل، مربوط به موادی است که کیف از آنها ساخته می شود. سه ماده اصلی وجود دارد که کیف گوشی موبایل از آنها ساخته می شود که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم نمود.

انواع کیف گوشی موبایل بر اساس جنس

انواع کیف گوشی موبایل بر اساس جنس

سازندگان در ساخت کیف گوشی موبایل، از مواد مختلفی استفاده می کنند. از جدیدترین مواد سازنده، مانند سیلیکون، پلی اورتان و سایر انواع پلاستیک گرفته تا چوب، فلز و چرم. جلد آن هم می تواند با نقاشی های خنده دار، بدلیجات یا سنگ های قیمتی، فلزات گرانبها و ... ساخته شود.

PC، پلاستیکی است که دارای خواص مقاومتی بسیار خوبی بوده و می تواند در چندین رنگ موجود باشد. استفاده از آن به عنوان روکش بهترین انتخاب است، چرا که در برابر ضربه ناشی از افتادن تلفن همراه بر روی زمین مقاومت می کند. هم اکنون کیف گوشی موبایل پلاستیکی در مقابل خراشیدگی صفحه لمسی، تبدیل به الزامی اساسی شده است.

از طرف دیگر، کیف گوشی موبایل سیلیکونی، یک پلاستیک مخصوص است که بسیار نرم و انعطاف پذیر بوده و نسبت به کیف های پی سی گران تر است. همین موضوع باعث شده تا این نوع از کیف گوشی همراه، اگرچه مقاومت خوبی در برابر خراش و حرارت بسیار بالا داشته باشد اما در بین رتبه بندی ها، جزو گزینه دوم باشد.

کیف گوشی موبایل های ساخته شده از جنس پلی اورتان های ThermoPlastic نیز انتخاب خوبی برای خرید هستند. ماده سازنده این کیف ها پلاستیک نرم و سیلیکونی است اما با این که ارزان است، اما آخرین گزینه خریداران بوده و طرفداران کمی دارد.

 

کیف گوشی موبایل ضد آب در بازار ایران

هنگام خرید کیف گوشی موبایل ضد آب، باید اطلاعات سازنده در نظر گرفته شود تا حفاظت از تلفن همراه به خطر نیفتد. کیف های گوشی ضد آب، برای تمامی گوشی های هوشمند مناسب هستند. برای داشتن انتخابی صحیح، به مدل آن توجه کنید. علاوه بر مدل‌، از نظر جنس نیز این کیف ها تنوع زیادی دارند. وقتی که کیفی را تهیه می کنید، اطمینان حاصل کنید که گوشی هوشمند می تواند در هنگام راه رفتن و یا حرکت شما کار کند تا بتوانید در صورت لزوم عکس های هیجان انگیزی بگیرید.

اکثر سازندگان تضمین می کنند که از این کیف های گوشی می توان تا عمق سه متری، به صورت ضد آب استفاده کرد. با این حال بسته نشدن درپوش کیف موبایل ممکن است به گوشی آسیب برساند. هنگام خرید، حتما از مدلی استقبال کنید که کاملا متناسب با گوشی شما باشد. اگر کیف خیلی کوچک باشد، به درستی بسته نمی شود. در عین حال محافظت بیش از حد هم ممکن است حمل یا استفاده از گوشی را با مشکل مواجه سازد.

 انواع کیف گوشی موبایل

 انواع کیف موبایل

برخی از مدل ها دارای حلقه یا دسته هستند. از دسته، برای اتصال مستقیم کیف به کمربند استفاده می شود. در نتیجه هر دو دست شما برای حرکت آزاد است. کیف های حلقه ای بزرگتر هستند و می توانند به راحتی در گردن انداخته شوند. اگر بخواهید سریعا عکس بگیرید، این مدل ها خیلی مناسب هستند چرا که تلفن هوشمند، فورا در دسترس خواهد بود.

از آنجایی که گوشی های هوشمند در اندازه های مختلفی تولید می شوند، سازندگان نیز اندازه های مختلفی از کیف گوشی را ارائه می کنند. کیف گوشی ضد آب به دو صورت است: حالت جامد و  یا هندیتاش. معمولاً این کیف ها از پلاستیک مخصوص ساخته شده اند که محافظت بهینه از تلفن هوشمند را فراهم می کنند و کاملاً اطراف تلفن را می پوشانند. برخی از کیف ها هم با قفل بسته می شوند و در آن ها فضایی کافی برای نگهداری کارت های اعتباری یا پول نقد موجود است. این کیف ها برای غواصی و رفتن به دریا بسیار کاربردی است. شما می توانید اشیاء قیمتی را در کیف قرار دهید و در ساحل، بدون مراقبت رها نکنید.

کیف موبایل تاشو نیز نوع دیگری از کیف های موبایل است. این کیف ها دارای مگنت هایی هستند که دو قسمت پشتی و رویی کیف را به هم متصل می کنند. تنها وجه تمایز این کیف ها با قاب های گوشی در این است که از قسمت پشتی و صفحه لمسی گوشی به صورت توامان محافظت می کنند.

 

نکات هنگام خرید

نکات هنگام خرید کیف گوشی

در این قسمت اطلاعات زیادی را در اختیار شما قرار می دهیم تا به شما در خرید کمک شود. برای اینکه بتوانید مدت زیادی از کیف گوشی خود لذت ببرید، باید معیارهای خرید زیر را در نظر بگیرید:

سازندگان، کیف های ضد آب تلفن همراه را در اندازه‌ های مختلف عرضه می ‌کنند تا کاملاً با گوشی هوشمند شما هماهنگ باشند. با این حال، برای اطمینان از استفاده آسان و ساده، باید مراقب باشید که قاب خیلی کوچک نباشد و در عین حال خیلی هم بزرگ نباشد. بستن درست کیف گوشی هم مهم است. بسیاری از مدل ها دارای حداقل دو پوشش محکم و زیپی با یک نوار اضافی هستند. این نوار اضافی، مهر و موم شدن کامل گوشی را در داخل آب، تضمین می کند. قبل از تصمیم گیری در مورد خرید کیف گوشی، باید در نظر داشته باشید که خواسته های شما از یک کیف تلفن همراه چیست؟ برخی افراد کیف های لاکچری و برخی دیگر در جست و جوی کیف های ارزان قیمت هستند. خوشبختانه تولید کنندگان کیف های تلفن همراه میتوانند طیف بسیار متنوعی از خواسته های مشتریان را پاسخگو باشند.

خرید از یک فروشگاه معتبر نیز مهم ترین نکته ای است که باید در نظر داشته باشید. شوربختانه برخی از فروشگاه های اینترنتی، اجناس معیوب و مخدوش را ارسال می کنند و یا در ارسال محصول تاخیر دارند. این موارد نارضایتی مشتریان را به همراه دارد. به شما توصیه می کنیم که قبل از خرید، حتما درباره فروشگاه تحقیق کنید.

سوالات متداول

شناسایی کیف گوشی موبایل جدید و با قیمت مناسب در سال 1401 - 2022 سوال بسیاری از کاربران تلفن همراه است. در فضای اینترنت شما این فرصت را دارید که بین یک قاب گوشی ارزان قیمت یا مدل های نسبتا گران قیمت یکی را انتخاب کنید. اما در نهایت بر اساس نیاز و سلیقه خود شما است که خرید انجام می شود و بهترین کیف، همانی است که برای شما بهترین باشد. سوالات زیر، به شما در تصمیم گیری خرید کمک می کند:

آیا می توانم گوشی خود را با حسگر اثر انگشت تعبیه شده در کیف گوشی موبایل روشن کنم؟ به مدل بستگی دارد. اکثر کیف های گوشی موبایل به گونه ای طراحی شده اند که این امکان برای آنها وجود دارد.

آیا تنوع رنگ در انواع کیف های گوشی موبایل وجود دارند؟ در سال ‌های اخیر، کیف های گوشی در روند تکاملی قرار گرفته اند. طیف رنگ مشکی تا شیشه ای یا شفاف، طیف رنگ هایی است که امروزه وجود دارند.

از کجا می توانم کیف گوشی بخرم؟ بسیاری از سایت ها یا مغازه‌ هایی که کیف های تلفن همراه را می‌ فروشند، اکنون کیف های متنوعی را عرضه می ‌کنند. هرکسی که وقت زیادی را در اینترنت صرف می کند، این امکان را دارد که بین تعداد زیادی مدل، یکی را انتخاب کند. آنها را با هم مقایسه کرده و به راحتی یک کیف گوشی را به صورت آنلاین سفارش دهد.

سایت mobit

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده