زمان و ساعت مراسم تشییع شهید صیاد خدایی + جزییات و ماجرای ترور او + عکس و فیلم-راهبرد معاصر

زمان و ساعت مراسم تشییع شهید صیاد خدایی + جزییات و ماجرای ترور او + عکس و فیلم

مراسم تشییع شهید صیاد خدایی که در عملیات ترور دیروز در خیابان مجاهدین اسلام به شهادت رسید فردا سه شنبه برگزار می شود.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۱ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 May 23
کد خبر: ۱۳۵۰۴۰

به گزارش راهبرد معاصر جزییات مراسم تشییع شهید صیاد خدایی اعلام شد. بر اساس اخبار منتشر شده قرار است این مراسم از ساعت 8 صبح فردا سه شنبه سوم خرداد همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شود. قرار است مراسم تشییع از میدان امام حسین آغاز و به سمت خیابان شهدا ادامه یابد. شهید حسن صیاد خدایی دیروز حوالی ساعت 16:30 در خیابان مجاهدین اسلام با شلیک 5 گلوله داخل خودرو‌ی شخصی‌ اش به ترور شد.

 

مراسم تشییع شهید صیاد خدایی

 

جزییات بیشتر از مراسم تشییع شهید صیاد خدایی

 آیین تشییع مدافع سرفراز حرم سردار شهید صیاد خدایی که روز گذشته در اقدامی تروریستی به شهادت رسید، از ساعت ۸ صبح فردا( سه‌شنبه سوم خردادماه)، از میدان امام حسین (ع) تهران در مسیر خیابان ۱۷ شهریور به سمت میدان شهدا برگزار می‌شود.

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید صیاد خدایی امروز دوشنبه ساعت ۱۷ در معراج شهدای تهران برگزار می‌شود.

 

مراسم وداع با شهید صیاد خدایی + فیلم

مراسم وداع با پیکر مطهر  سردار شهید مدافع حرم «صیاد خدایی»  امروز دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ در معراج الشهدای تهران برگزار می شود.

سردار شهید مدافع حرم «صیاد خدایی» عصر یکشنبه در یکی از کوچه های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران هدف جنایت تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای عصر روز گذشته با اعلام خبر اقدام جنایتکارانه تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی در شهادت  یکی از مدافعان سرافراز حرم افزود : عصر امروز (یکشنبه) در یکی از کوچه های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران ، مدافع حرم  "سرهنگ پاسدار صیاد خدایی"  هدف جنایت  تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت.

 

 

جزییات ترور شهید صیاد خدایی

 یک منبع آگاه در پلیس تهران بزرگ گفت: حادثه در یکی از کوچه های فرعی خیابان مجاهدین اسلام رخ داده است.

وی اظهار کرد: در این حادثه راکبان یک موتور سیکلت با شلیک گلوله به یکی از شهروندان که قصد ورود به منزل را داشت، او را به قتل رساندند.

این منبع آگاه تایید کرد: موتورسیکلت سواران بعد از شلیک چندین گلوله متواری شدند.

عوامل پلیس تهران بزرگ در محل حادثه مشغول بررسی ابعاد این حادثه هستند و جزئیات بیشتر پس از بررسی های بعدی اعلام می شود.

حوالی ساعت ۱۶ امروز در حوالی خیابان مجاهدین اسلام تهران دو موتور سوار با شلیک ۵ گلوله یکی از مدافعان حرم را در هنگامی که قصد ورود به منزل داشت ترور و به شهادت رساندند. 

حوالی ساعت ۱۶ امروز در حوالی خیابان مجاهدین اسلام تهران دو موتور سوار با شلیک ۵ گلوله یکی از مدافعان حرم را در هنگامی که قصد ورود به منزل داشت ترور و به شهادت رساندند.

بنابر اعلام منابع آگاه ضاربین تحت تعقیب نیروهای اطلاعاتی و امنیتی قرار دارند.

همسر شهید خدایاری اولین فردی بود که با پیکر این شهید مدافع حرم روبرو شد
شنیده‌ها حکایت از آن دارد که سه گلوله به ناحیه سر و دو گلوله به دست متوفی اصابت کرده است
وی در حالی ترور شد که در داخل با ماشین خود (پراید سفید) در مقابل منزل مسکونی‌اش قرار داشت

 

 

تشییع شهید صیاد خدایی

 

 

واکنش رسانه های صهیونیست به ترور سردار شهید صیاد خدایی

 پس از اقدام تروریستی روز گذشته که منجر به شهادت سردار شهید صیاد خدایی از مدافعان حرم شد، رسانه‌های عبری زبان نسبت به این مسئله واکنش نشان داده و به گزافه گویی پرداختند. در این مورد رسانه‌های عبری از سر استیصال و برای جبران شکست‌های داخلی و همچنین منطقه‌ای واکنش‌های شتابزده و متناقضی داشتند. هدف نیز این بود که با این ترور، دستاوردی برای جبران شکست‌های امنیتی و اجتماعی داخلی خود فراهم کنند که البته با توجه به روند روزافزون گسست اجتماعی رژیم صهیونیستی از داخل، به نظر می‌رسد نتیجه‌ای جز شکست در انتظارشان نخواهد بود.

در همین رابطه، روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» در لفاظی ای در این باره مدعی شد که ترور یادشده به نوعی پاسخی در قبال تهدیدات پهپادی ایران برضد این رژیم است.

روزنامه «تایمز اسرائیل» نیز در همین رابطه به نقل از منابع غیرموثق عبری زبان اعلام کرد که شهید خدایی در صدد برنامه ریزی برای ضربه زدن به منافع رژیم صهیونیستی در سراسر جهان بوده است.

روزنامه «هاآرتص» نیز با تکرار لفاظی‌های فوق مدعی شد که پاسدار شهید، پشت اقداماتی برضد بازرگانان و دیپلمات‌های این رژیم بوده است.

روزنامه عبری زبان «معاریو» نیز گزارش داد که این ترور ممکن است ارتباطی به مسئله هسته‌ای ایران نداشته و بیشتر مرتبط به مسائل امنیتی در سوریه باشد.‌

شبکه ۱۳ تلویزیون اسرائیل هم مدعی شد فرد ترور شده مسئول انتقال فناوری موشک‌های پیشرفته و دقیق به حزب‌الله بوده است.

همچنین رسانه صهیونیستی «اینتل تایمز» نیز مدعی شد که شهید خدایی مسئول یکی از واحدهای تهاجمی نیروی قدس است و یا آنکه در بخش لجستیکی این نیرو که مقر آن در خاک سوریه است در قالب ارسال سلاح و کمک به تولید موشک‌های دقیق فعالیت می‌کرده است. وی احتمالاً در فعالیت‌های پهپادی نیز مشارکت داشته است!

روز گذشته روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای با اعلام خبر اقدام جنایتکارانه تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی در شهادت یکی از مدافعان سرافراز حرم اعلام کرد: عصر امروز (یکشنبه) در یکی از کوچه‌های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران، مدافع حرم «سردار شهید صیاد خدایی» هدف جنایت تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت.

این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت مدافع سرافراز حرم سرهنگ پاسدار صیاد خدایی به خانواده معظم وی تاکید کرده است که اقدام لازم برای شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربین پیش‌بینی و در حال انجام است.

 

شهید صیاد خدایی

 

روایت شاهدان عینی از لحظه ترور شهید صیاد خدایی + فیلم

روز گذشته صیاد خدایی، یکی از رزمندگان مدافع حرم در پی حمله تروریست ها به مقام والای شهادت رسید. در فیلم زیر روایت شاهدان از این حادثه را مشاهده می کنید.

 

 

ابعاد ترور سردار شهید «صیادخدایی» در دست بررسی است

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در حاشیه مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد آزادسازی خرمشهر با بیان اینکه ایران قربانی ترور است و حدود ۱۷ هزار نفر از مردم کشورمان از سوی دشمنان ترور شدند، گفت: ترور روز گذشته در تهران نشان می‌دهد ادعایی که آمریکایی‌ها و متحدان آنها در خصوص حقوق بشر دارند، کذب است؛ ابعاد این ترور در دست بررسی است و نیرو‌های امنیتی کشور این موضوع را دنبال می‌کنند؛ نتیجه بررسی‌ها هم متعاقباً اعلام خواهد شد.

سردار شکارچی  همچنین درخصوص حمله موشکی ایران به مقر رژیم صهیونیستی در اربیل عراق و بیانیه سپاه مبنی بر پاسخ شدید ایران به اقدامات اسرائیل گفت: رژیم صهیونیستی این را تجربه کرده که هرگاه مواجهه مستقیم با ما داشته باشد، بدون اینکه چیزی را پنهان کنیم، خیلی شفاف اعلام می‌کنیم.

عصر دیروز مدافع سرافراز حرم "سردار پاسدار حسن صیاد خدایی" در یکی از کوچه‌های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در تهران ترور شد و به شهادت رسید.

این حمله با واکنش‌هایی از سوی رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز رویرو شد به نحوی که شبکه خبری «نیوز وان» رژیم صهیونیستی، با اشاره به ترور شهید صیاد خدایی، از اعلام حالت آماده‌باش در سفارت خانه‌های این رژیم در جهان خبر داد.

در واکنش به حادثه تروریستی عصر روز گذشته که منجر به شهادت سردار پاسدار حسن صیاد خدایی شد، یک مقام ایرانی به الجزیره گفت: «ترور شهید صیاد خدایی، عبور از خطوط قرمز است که موجب تغییرات اساسی در معادله درگیری می‌شود. گروهی که مسئولیت ترور این شهید را به عهده دارد، بهای سنگینی خواهد پرداخت.»

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده