تعطیلی مدارس قزوین فردا چهارشنبه-راهبرد معاصر

تعطیلی مدارس قزوین فردا چهارشنبه

تعطیلی مدارس قزوین فردا چهارشنبه 4 خرداد اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۷ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 May 24
کد خبر: ۱۳۵۲۵۵

به گزارش راهبرد معاصر بر اساس اخبار تعطیلی مدارس قزوین فردا چهارشنبه پنجمین جلسه گارگروه اضطرار آلودگی هوای شهرستان قزوین به ریاست چگینی معاون عمرانی فرمانداری و با حضور دستگاه های مرتبط ظهر سه شنبه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

نوری چگینی در این جلسه گفت : تمامی مدارس شهرستان قزوین علاوه بر امروز سه شنبه در روز چهارشنبه ۴ خرداد ماه نیز تعطیل است و در باره تعطیلی ادارات بزودی تصمیم گیری و اطلاع رسانی می شود.

وی افزود: در شرایط کنونی فعالیت معادن شن و ماسه و کارخانه آسفالت ممنوع است و فعالیت های ورزشی در فضای باز نیز تعطیل شده است.

چگینی تصریح کرد: تردد خودروهای فرسوده و اتوبوسهای آلاینده در سطح شهر نیز تا رفع آلودگی ممنوع بوده و فعالیت های عمرانی شهرداری قزوین و کارخانه های آلاینده در سطح شهر نیزتعطیل می شود.

معاون عمرانی فرمانداری قزوین یادآورشد: تمامی بیمارستانها و مراکز درمانی در آماده باش کامل هستند و تیم اورژانس و هلال احمر در نقاط پرتردد شهر مستقر شده و به بیماران و سالمندان خدمات ارائه می کند.

چگینی در ادامه گفت: از همه همه گروه های سنی بویژه سالمندان، کودکان و افراد دارای بیماری زمینه ای درخواست می کنیم امروز و فردا حتی المقدور از خانه خارج نشوند و در صورت لزوم حتما از ماسک استفاده کنند./برنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده