نحوه انصراف دانش آموز از خرید کتاب درسی ۱۴۰۱+ لینک سامانه و جزئیات-راهبرد معاصر

نحوه انصراف دانش آموز از خرید کتاب درسی ۱۴۰۱+ لینک سامانه و جزئیات

نحوه انصراف دانش آموز از خرید کتاب درسی به همراه زمان ویرایش ثبت نام کتاب درسی به همراه لینک سامانه ویرایش خرید کتاب درسی سال تحصیلی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲ را در ادامه مشاهده می‌نمائید.
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۶ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 05
کد خبر: ۱۳۶۸۱۹

به گزارش راهبرد معاصر، نحوه انصراف دانش آموز از خرید کتاب درسی به همراه زمان ویرایش ثبت نام کتاب درسی به همراه لینک سامانه ویرایش خرید کتاب درسی سال تحصیلی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲ را در ادامه مشاهده می‌نمائید.

 

در صورتی که قصد انصراف از خرید کتاب را دارید باید به سامانه irtextbook.ir و یا irtextbook.com مراجعه نموده و درخواست خود را لغو نمایید.

لازم به ذکراست، افرادی که به دلیل تکرار پایه، تغییر رشته یا محل تحصیل یا زندگی نیاز به اصلاح سفارش کتاب‌های درسی را دارند، می‌توانند در زمان مقرر با مراجعه به سایت ثبت نام کتاب‌های درسی، سفارش خود را اصلاح نمایند. برای آگاهی از نحوه انصراف دانش آموز از خرید کتاب و ویرایش ثبت نام کتاب‌های درسی، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

انصراف از خرید کتب درسی

سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به منظور توزیع کتاب‌های درسی در بین کلیه دانش آموزان سراسر کشور به طور هم زمان در شروع سال تحصیلی، اعمال نظارت‌های دقیق‌تر بر نحوه توزیع، جلوگیری از اتلاف منابع و هر گونه اعمال نظر و سلایق شخصی در توزیع و دریافت بهای کتاب‌های درسی، نسبت به ارتقاء و بهبود فرآیند توزیع کتاب‌های درسی و سایر مواد آموزشی در بستر اینترنت در راستای دولت الکترونیکی با همکاری ناشرین کتاب‌های درسی اقدام نموده است.

فرآیند توزیع مواد آموزشی، ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی و متوسطه دوم از طریق irtextbook.com سایت ثبت نام کتاب درسی، انجام می‌شود.



سامانه انصراف از خرید کتاب درسی 1401

سایت انصراف از خرید کتب درسی، irtextbook.ir و یا irtextbook.com می‌باشد. دانش آموزان برای انصراف از خرید کتاب‌های درسی باید در زمان مقرر به سامانه مذکور مراجعه نموده و درخواست خود را ثبت نمایند. ورود به سایت انصراف از خرید کتب درسی، با استفاده از کدملی و شماره سریال شناسنامه دانش آموز امکانپذیر است. به منظور آشنایی بیشتر کاربران، نحوه انصراف دانش آموز از خرید کتاب درسی در ادامه ارائه داده شده است.

https://www.irtextbook.com/Account/Login

برای ورود به سامانه انصراف از خرید کتاب‌های درسی، بر روی لینک فوق کلیک کنید.

 

نحوه انصراف دانش آموز از خرید کتاب درسی 1401


نحوه انصراف دانش آموز از خرید کتاب درسی به صورت گام به گام در ادامه بیان شده است. ثبت سفارش و انصراف از خرید کتاب‌های درسی دانش آموزان تمامی مقاطع از طریق سامانه irtextbook.com انجام می‌شود.


مراجعه به سامانه irtextbook.com.
کلیک بر روی گزینه بر روی گزینه "ورود دانش آموزان"
درج کدملی و شماره سریال شناسنامه دانش آموز

**شماره سریال شناسنامه: شماره سریال شناسنامه عددی شش رقمی است که در تصویر زیر نمونه آن نمایش داده شده است.

**دانش آموزان اتباع به جای شماره سریال شناسنامه، ۶ رقم یک، (۱۱۱۱۱۱) وارد نمایند.

کلیک بر روی گزینه گزینه "ثبت سفارش" از طریق منوی سمت راست
در قسمت "انصراف از خرید بسته آموزشی" بر روی گزینه "تایید" کلیک نمایید.

 

 زمان ثبت انصراف از خرید کتاب درسی 1401-1402

 

دانش آموزانی که در سامانه ثبت نام کتاب درسی اقدام به سفارش کتاب نموده اند می‌توانند در مهلت تعیین شده جهت ویرایش ثبت نام کتاب درسی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ به سامانه irtextbook.com و یا irtextbook.ir مراجعه کرده و هر گونه اطلاعات اشتباه وارد شده در زمان ثبت نام را در این سامانه اصلاح نمایند. ویرایش ثبت نام کتاب درسی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ از ۱۲ تیر امکان پذیر می‌باشد.

ویرایش ثبت نام کتاب‌های درسی

ویرایش ثبت نام کتاب‌های درسی در ادامه بیان شده است. دانش آموزان و والدین برای اصلاح سفارش کتب درسی به صورت اینترنتی، باید در زمان مقرر به سایت irtextbook.ir و یا irtextbook.com مراجعه نموده و درخواست خود را اصلاح نمایند. مراحل ویرایش و اصلاح اطلاعات ثبت نام کتاب‌های درسی به صورت زیر است:

  1. ورود به سامانه irtextbook.com یا irtextbook.ir
  2. درج کد ملی دانش آموز و شماره سریال شناسنامه
  3. اصلاح اشتباهات ثبت شده در سفارش قبلی و تایید نهایی

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده