آخرین خبر از رتبه بندی معلمان/ صدور احکام هیأت‌های ممیزه برای اجرای رتبه بندی معلمان-راهبرد معاصر

آخرین خبر از رتبه بندی معلمان/ صدور احکام هیأت‌های ممیزه برای اجرای رتبه بندی معلمان

در آخرین خبر از رتبه بندی معلمان، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: احکام اعضای هیات‌های ممیزه برای اجرای رتبه بندی معلمان از سوی وزیر صادر شده است. رتبه بندی معلمان در ایستگاه پایانی قرار دارد و فرهنگیان چشم انتظار اجرای نهایی رتبه بندی معلمان و صدور احکام جدید معلمان و فرهنگیان هستند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۴ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 15
کد خبر: ۱۳۸۴۷۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، در آخرین خبر از رتبه بندی معلمان، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: احکام اعضای هیات‌های ممیزه برای اجرای رتبه بندی معلمان از سوی وزیر صادر شده است. رتبه بندی معلمان در ایستگاه پایانی قرار دارد و فرهنگیان چشم انتظار اجرای نهایی رتبه بندی معلمان و صدور احکام جدید معلمان و فرهنگیان هستند.

صادق ستاری‌فرد سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: احکام اعضای هیأت‌های ممیزه برای اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان از سوی وزیر صادر شد.

وی ادامه داد: تمهیدات اجرای رتبه‌بندی توسط مرکز نیروی انسانی وزارت فراهم شد.

آخرین خبر از رتبه بندی معلمان/ صدور احکام هیأت‌های ممیزه برای اجرای رتبه بندی معلمان
هفته گذشته کلیات آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان در هیأت دولت تصویب شد

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
خالد التمیمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
0
0
تا شهریور طولش میدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
0
0
خسته نمشید این همه این مطلب تکراری را می نویسید
انسان فریب خورده از دستان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
0
0
تو را خدا بسه بیش از این غذایتان ندهید جیب خودتان خیلی گشادتر از آن است که به فکر معلم باشید .فقط فقط فقط به خدا و پیامبر و به حضرت ابوالفضل قسمتان می دهم که تمام کنید ما معلمان نمی خواهیم.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
0
0
این اجرای رتبه بندی نیست یک فریب و سرکار گذاشتن و توهین به 800هزار نفر فرهنگی و خانواده آنها و نیز قشری است هرگونه تعامل منفی حکومت بالن‌ها باعث خواهد شد تبعات آن به در آینده دامن‌گیر کشور شود و از طرف دیگر چه دلیلی دارد حکومت با بند و بست و حبس و زندان کردن نخبه ترین فرهنگیان و لیدرهای آنها فکر کند دادخواهی و حق طلبی معلمان پایان یافته است فرهنگیان این کشور انتظار داشتند بعد از ده سال وعده و وعید در دولتهای پیشین دولتی اسمی مردمی روی خود نهاده و خودرا دولت شفافیت می نامید در عمل به مطالبات فرهنگیان و همه مردم نیز شفاف و صریح و صادق باشد و در لفافه و در تو پرستوهای دولت برای ملت و فرهنگیان نسخه نپیچد و فرهنگیان و دیگر اقشار با نمایندگی نخبه های آنها در هر نوع تصمیم گیری و تصمیم سازی به مشارکت بگیرد
تحلیل های برگزیده