آیین نامه رتبه بندی معلمان سختگیرانه تر شد + عکس-راهبرد معاصر

آیین نامه رتبه بندی معلمان سختگیرانه تر شد + عکس

نمایندگان فرهنگیان معتقدند آنچه در سامانه ال تی ام اس تحت عنوان آیین نامه رتبه بندی معلمان بارگذاری شده ، سختگیرانه تر شده است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۵ - ۰۱ تير ۱۴۰۱ - 2022 June 22
کد خبر: ۱۳۹۵۴۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

به گزارش راهبرد معاصر بر اساس آخرین اخبار رتبه بندی معلمان نکته قابل توجه اینکه، در متن درج شده در سامانه حداکثر امتیاز مولفه ها با آیین نامه پیشنهادی مغایرت داشته و حتی با مجموع امتیاز همخوانی ندارد، هر چند در جدول اصلاح شده است.به طوری که  آیین نامه مصوب با آنچه که پیشنهاد وزارت آپ بود، تفاوت دارد.

 در آیین نامه مصوب هیات دولت، موارد سختگیرانه ای اضافه شده است، از جمله اینکه در رتبه آموزشیار معلم، باز هم در امتیاز مورد نیاز برای هر مولفه، کلمه حداقل آمده است ( پیشنهاد آموزش و پرورش کلمه "تا" قبل از امتیاز مورد نیاز برای هر مولفه بود ).

 در مولفه تجربه، باز هم سقف امتیازات مورد نیاز برای رتبه ها را افزایش داده اند. (از ۲۰ ،۶۰ ، ۸۰ ، ۱۱۰ و ۱۳۰ به ۲۰ ، ۱۰۰ ، ۱۲۰ ،۱۴۰ و ۱۷۰ افزایش یافته است )/کانال مطالبه و قوانین

رتبه بندی معلمان

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
0
0
باسلام.اقایان .وزیر امورش وپرورش ودست اندرکاران طرح رتبه‌بندی.اقا بهار تمام شد اجرا کنید این طرح را .چکار داری که فلانی چی میکه.ایکس چی میگه.مگرشماها در تصمیمات انها دخالت دارید.شما مستقل هستید.ودارای اختیارات خاص وزارت .
استاد دلسوز
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
0
0
با سلام مسئولین صندوق ذخیره ی فرهنگیان چند بار در رسانه ها اعلام کردندو قول دادند که بخاطر کمک به معیشت ورفع بعضی از مشکلات فرهنگیان به معلمان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان کارت خرید اعتباری داده می شود اما با گذشت چند ماه هنوز این وعده وقول تحقق نیافته است .مسئولین محترم صندوق ذخیره لطفا جوابگو باشید و موضوع را پیگیری کنید . با تشکر
طاهره رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
0
0
خواهشا کلمه حداقل را در رتبه آموزشیار معلم بردارید
تا به همه یک چند غازی حقوق اضافه بشه
تحلیل های برگزیده