توضیحات نوری درباره بودجه و آیین نامه رتبه بندی معلمان + زمان اجرای رتبه بندی-راهبرد معاصر

توضیحات نوری درباره بودجه و آیین نامه رتبه بندی معلمان + زمان اجرای رتبه بندی

وزیر آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت آیین نامه رتبه بندی معلمین توضیحاتی را بیان کرد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۴ - ۱۲ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 03
کد خبر: ۱۴۰۹۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش گفت: در جداولی آیین نامه رتبه بندی معلمان قرار دارد تبصره‌ای وجود دارئ که شیوه نامه‌ای برای اجرای رتبه بندی توسط آموزش و پرورش با همکاری سازمان‌های استخدامی و برنامه و بودجه ابلاغ شده که تقریبا بخش اولیه آن تمام شده و امیدواریم در هفته آینده این شیوه نامه را به استان‌ها ابلاغ کنیم.

او گفت: ارزیابی حرفه‌ای از عزیران به عمل خواهد آمد. مشمولین این آیین نامه همکاران فرهنگی هستند و البته محدودیتی نیز وجود دارد. در این آیین نامه محدودیتی درباره افراد معلول. افرادی که در مرخصی بدون حقوق به سر می‌برند و کسانی که کد استخدامی ندارند وجود داردد.

نوری گفت: اما معلمین ما باید صلاحیت‌ها و شایستگی‌های عمومی و تخصصی و حرفه‌ای آن‌ها مشخص شود و علاوه بر این امتیازات تجربه نیز اضافه می‌شود.

به گفته نوری کف امتیازات نیز ۴۸۰ امتیاز است و برای رتبه‌های مختلف حدود ۹۰۰ امتیاز قرار داده شده است.

با اعلام نوری مشمولانی که نصاب تعیین شده در جدول شماره ۳ را بدست نیارند برای این که محروم نشوند از مزایای این قانون در رتبه اول یعنی آموزشیار معلم قرار می‌گیرند تا بتوانند امتیازات لازم را برای رتبه‌های بهتر به دست آورند.

او گفت : بودجه‌ای که برای اجرای رتبه بندی که از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ تعیین شده است ۳۸ هزار میلیار تومن است که سازمان برنامه هم آمادگی برای تخصیص و پرداخت را نیز دارد.

نوری گفت: خوشبختانه در فصل تابستان هستیم و علی رغم افزایش فعالیت‌های تابستانی در سال کنونی نسبت به ۲ سال گذشته کار رتبه بندی را با دقت و زودتر انجام خواهیم داد و معلمین نگران نباشند و این آیین نامه اکنون وارد آموزش و پرورش شده است و مقدمات فراهم شده و کار‌ها بسیار سریع انجام خواهدشد./باشگاه خبرنگاران

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
0
0
سلام باتشکر وعرض خدا قوت
فقط خواستم بدون منظور از کد مستخدمی چیست الان ما که پیمانی هستیم ولی هنوز کد مستخدم صادر نشده یا منظورشان نیروهای آزاد
تحلیل های برگزیده