آخرین اخبار نقل و انتقالات استقلال/ بمب اصلی استقلال رسید + وریا غفوری رفت-راهبرد معاصر

آخرین اخبار نقل و انتقالات استقلال/ بمب اصلی استقلال رسید + وریا غفوری رفت

آخرین اخبار از نقل و انتقالات استقلال را در ادامه این خبر بخوانید.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۱۵ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 06
کد خبر: ۱۴۱۳۳۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ آخرین اخبار از نقل و انتقالات استقلال حاکی از این است که کاپیتان استقلال، وریا غفوری با فولاد خوزستان به توافق رسید از طرفی پیش‌نویس قرارداد کاوه رضایی آماده شده و به محض بازگشت به تهران با امضای برگه‌های قرارداد، همکاری خود را با استقلال به صورت رسمی آغاز می‌کند و باشگاه استقلال قرارداد بازیکن سرباز خود را تمدید کرده است و این موضوع به زودی به صورت رسمی اعلام خواهد شد و همچنین باشگاه استقلال با تیم پرتغالی به توافق رسیده است تا انتقال مهم محبی به زودی نهایی شود از طرفی هم امیرحسین حسین‌زاده با باشگاه شارلوا بلژیک به توافق رسید و از استقلال جدا شد.

 

 یک امضا تا نهایی شدن خرید بزرگ استقلال

 

پیش‌نویس قرارداد کاوه رضایی آماده شده و به محض بازگشت به تهران با امضای برگه‌های قرارداد، همکاری خود را با استقلال به صورت رسمی آغاز می‌کند.


کاوه رضایی مهاجم مد نظر استقلال در بازار نقل و انتقالات تابستانی که فصل گذشته در فوتبال بلژیک حضور داشت قرار است به زودی وارد تهران شود تا تمرینات خود را به همراه دیگر بازیکنان استقلال آغاز کند.

 

پس از مذاکرات پشت‌ سر گذاشته از سوی مدیران باشگاه و کاوه رضایی، حالا استقلال گوی سبقت را از سایر رقبای لیگ برتری در خصوص جذب این بازیکن ربوده تا شاهد حضور دوباره رضایی در جمع آبی‌پوشان باشیم. با این شرایط توافقات نهایی برای حضور کاوه در جمع استقلالی‌ها حاصل شده و او در فصل جدید با پیراهن آبی‌های پایتخت به میدان خواهد رفت.

 

در همین راستا پیش‌نویس قرارداد این مهاجم آماده شده و به محض بازگشت به تهران با امضای برگه‌های قرارداد، همکاری خود را با استقلال به صورت رسمی آغاز می‌کند.

 

آبی‌ها آماده رونمایی از تمدیدی جدید باشگاه

باشگاه استقلال قرارداد بازیکن سرباز خود را تمدید کرده است و این موضوع به زودی به صورت رسمی اعلام خواهد شد.


محمد حسین مرادمند مدافع سرباز استقلال که اواسط فصل گذشته به دلیل اعزام به خدمت مقدس سربازی از جمع آبی پوشان جدا شد را باید برای فصل آینده حتماً استقلالی دانست. این بازیکن که توانست با مدارک ارائه شده کسر خدمت بگیرد، قرارداد جدیدش را برای فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ با آبی پوشان منعقد کرده باشگاه استقلال آماده رونمایی از این بازیکن است.

 

تنها موردی که مانع از رونمایی رسمی از تمدیدی جدید استقلال شده، عدم انجام تسویه حساب مرادمند با یگان محل خدمت سربازی‌اش است و به محض اینکه مراحل قانونی این تسویه حساب انجام شود، آبی‌ها از طریق رسانه رسمی خود بازگشت مرادمند را اعلام خواهند کرد.

 

باشگاه استقلال روز گذشته قرارداد رافائل سیلوا را برای دو فصل تمدید کرد و پیش از آن نیز حضور روزبه چشمی در استقلال با تمدید قرارداد قطعی شده بود تا رفته رفته جمع مدافعان این تیم جمع گردد.

 

به نظر می‌رسد یکی از مهم‌ترین اهداف نقل و انتقالاتی آبی پوشان پس از تمدید با سیلوا، چشمی و مرادمند، تمدید با عارف غلامی است که گفته می‌شود فعلاً خارج از کشور حضور دارد.

 

آخرین اخبار نقل و انتقالات استقلال
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پرسپولیسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
0
0
غفوری جان تو در قلب ملت جای داری .اما از اول تیمت رو اشتباه انتخاب کردی اینا بی عرضه اند قدر داشته هاشون رو نمی دونن .
saeid
United States of America
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
0
0
متاسفیم برای آقای اجرلو که برای نگهداشتن وریاغفوری اجازه نداشت کاری بکند برای ما حرمت وریاغفوری از باشگاه هم مهمتر بود و نشون دادند که بازیکنی که تمام تعصب و غیرتش را برای موفقیت باشگاه بزاره نه تنها تمام موقعیتهای مالی دیگرباشگاهها را ازدست میده بلکه از خودیها (باشگاه استقلال) هم اینجوری سنگ روی یخ میشه پس دیگربازیکنان استقلال میفهمند اگر بخوان باغیرت و متعصب سرشون را برای باشگاه و هوادار بزارن مثل غفوری از دور پیشرفت خارج میشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
0
0
کشور ایران همه چیزش شده سیاسی موقعی که دستور از بالا اومده باشه نه تنها وریا باید بره بلکه اگر بگویند تیم استقلال منحل باید بشه اونو منحل می کنند.کی به حرف و تمایل مردم توجهدشده که الان بشه .هر بازیکنی طرفدار مردم شد باید برود
بی نظر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
0
0
وریا ساکن قلب ملت ایرانه و هیچ جا نمیره
مصیبت هست وقتی حرف حق زدن و دفاع از مردم نتیجه ای این چنینی دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
0
0
وریا تاابد تو قلب اکتر ایرانی هاست
تحلیل های برگزیده